Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av carin johansson - 14 augusti 2009 08:30

Underbart med helg! I morses var jag nästan död när klockan ringde... Lyckades till slut åla mig ur sängen och ner för att inta en stooor kopp kaffe. Kände mig lika trött som valpen som låg i korgen och försökte göra sig osynlig. Rör mig inte, se mig inte och ta för gudsskull inte ut mig!


I kväll skall vi ha hand om kaffeterian på Kungaberg då Fritslas A-lag spelar match. Så i går kväll var det till att baka ideella kakor...


I morgon bär det av till stan för att införskaffa nödvändigheter inför skolstarten. Nya skor till Matilda, utan bitmärken... Vad fort ett sommarlov går! På onsdag är det dax. Men barnen ser fram mot skolstarten och tycker att det skall bli kul med nya lärare och att få träffa kompisarna igen. Dom riktigt längtar! BRA!!!


I morgon kväll hägrar kräftskiva hos mor och far. Gott! Jag ÄLSKAR kräftor... Kan knappt bärga mig.... Är dock lite bekymrad över brosan och hans familj. Dom kom hem från Turkiet i lördags och är nu brakförkylda... Det är väl inte svininfluensa? Eftersom jag har en kronisk sjukdom, vaskulit, med nedsatt njurfunktion som följd, så är jag liiite orolig.... Men det är säkert bara en vanlig förkylnining.


På söndag har Filip match igen. Hemma mot Kinna IF. Spännande!


Känns som den här helgen också kommer att gå fort... ;-) En tur med hästarna och lite hushållsarbete, så är nog resten av tiden klar!


Ha en härlig helg!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Skapa flashcards