Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av carin johansson - 19 augusti 2009 06:11

Då var ett långt underbart sommarlov till ända! Idag är det dags för barnen att ge sig av till skolan. Lite pirrigt är det allt då båda två skall "byta" lärare. Filip börjar på högstadiet och Matilda mellanstadiet Det är stora barn jag har nu! :-)


Ibland blir man rädd för sig själv... I natt måste jag(?) ha varit på och pillat på väckarklockan... Inte lyckat... Men som tur är, bor det ju en valp i det här huset. Och hon har tydligen en inbygd klocka. Så 8 minuter efter att husses klocka borde ringt, så började hon att yla... Tack Selma! I morses räddade du mig! Vill inte ens tänka på när husse och matte hade vaknat annars...


Är lite lätt avis på min mamma. Hon har semester resten av veckan och tänker tillbringa dom dagarna i sommarstugan... Suck! Och solen skall visst visa sig från sin bästa sida... Tänk den som kunde det! Men mamma, det är du värd! Mitt skrivbord svämmar snart över så ledighet känns avlägset. På tal om avlägset bokade jag vinterns skidsemester i går! Vecka 1 bär det av till Kläppen! :-)


Kram


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards