Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av carin johansson - 24 augusti 2009 06:14

Vips! så var den helgen slut... Förstår inte hur fort en helg kan vara till ända... Kan det bero på mig? Den ständige tidsoptimisten som "planerar" in liiite för mycket varje dag... Ja ja, det blev väl kanske inte bättre av att maken har  sutit på kursbänken hela helgen. Stackarn! Men i går eftermiddag kom han hem, godkänd och klar. Nu kan han fortsätta att köra ADR-gods i fem år. :-) Började gårdagen med att jaga dammråttor, för att sedan kasta mig över tvättkorgen. Rusade sedan ut i trädgården och drog ett varv i rabatterna. Pust! Därefter fick jag en liten fikapaus då vi hade tur och förärades av besök av min familj, mor och far, bror och hans goe lille gut.


Efter besöket sadlade vi hästarna och gav oss av till stora paddocken. Matilda var sugen på att hoppa. Ända tills vi kom till paddocken... Då var hon inte det längre... Barn!


I dag väntar vi besök av barnens "plastkusin", bonuskusin eller vad säger man? Hur som, Kajsa är på ingång och det skall bli så roligt att träffa henne!


Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Skapa flashcards