Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av carin johansson - 27 augusti 2009 06:28

I morses när jag gick upp, slog jag mig ner med min kopp kaffe som vanligt och tittade ut över byn som vanligt, då kom där en gåsplog med flyttfåglar... Är det redan dax? Jaha, hösten börjar alltså närma sig...


I går kväll var jag och tittade på grabbarna när dom spelade match med P12. Tillslut vann dom med 6 - 5! Snacka om nervkittlande match! Filip inledde med en perfekt skruvad hörna från höger(!), han som är vänsterfotad, som tuchade skallen på en motståndare och rakt i mål!!! Bra jobbat grabben! Mamma är mycket stolt! Dom ledde ganska stort 3/4 av matchen men så lyckades motståndarna kvittera, tills Hugo lyckade avgöra matchen med en rökare rätt in i nät från säkert 30 meter från mål!!! Precis som Beckham.... Kul för grabbarna att dom vann!


I dag hoppas jag att den här morgonen blir lite lugnare och mer strukturerad än i går... På något sätt var bilnycklarna spårlöst försvunna. Efter att ha rusat runt som en galning i hela huset i jakten på dom, samtidigt som mobilen förbrilt ringde för att någon hade glömt gympapåsen hemma, insåg jag att ett nyckelskåp står överst på inköpslistan hädanefter...


önskar er en skön morgon...;-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards