Alla inlägg den 26 september 2009

Av carin johansson - 26 september 2009 09:10

Och så var det helg igen! Härligt! Älskar lördagmorgon med en lång härlig frukost i lung och ro...


I går kväll skulle Filip spela sista matchen för säsongen med P14. Grabbarna låg bra till i serien så förväntningarna var höga på matchen. -Mamma, kan du köra? Självklart gör jag det... Samling kl 16.30 Jag frågade Filip lite fint vart vi skulle.... Hmm, vet inte riktigt, du får kolla det mamma...


Sandared. JAAA, precis vad jag kände för att åka till fredag kväll... Men, men. Bara att bita i hop och se glad ut. Att det sedan var svinkallt och blåste stoll gjorde mig inte direkt piggare... Men grabbarnas spel fick mig på bättre humör! Dom spelade fantastikst bra och vann matchen med 3-1 trots att dom fick en spelare utvisad. Och där med vann dom även hela serien! Stort grattis till grabbarna!!!


Sedan väntade hemmets lugna sköna vrå... Mmmm. Mårten ordnade med maten som stod färdig på bordet när vi anlände till Finabo. Så vi fick en mysig avslutning på kvällen. Undra hur många ggr Paul Anka har lagat maten till Anna, som vi för övrigt avslutade kvällen med att titta på, då hon var en av gästerna hos Skavlan...


I dag står det städning och bakning på schemat då FRF har hand om kaffeterian på Barnens Dag i morgon i Viljans Park. Och huset behöver ALLTID städas... Förstår inte detta....


Ha en underbar lördag i höstrusket!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Skapa flashcards