Alla inlägg den 31 januari 2010

Av carin johansson - 31 januari 2010 17:33

Vilken vinter vi har! Här åks det skridskor dagarna i ända! Vi laddar för lite vinterfiske oxå, men har tyvärr inte lyckats få fatt på mörten än.... Vi får tro att det kommer! Barnen har så otroligt roligt på dammen och kompisarna avlöser varandra, så det har verkligen varit värt mödan att skotta upp en skridskobana! Tack, snälle svärfar!!!


Gårdagen ägnade jag och barnen åt shopping... Allt annat än favvo-sysselsättning hos den store sonen.... Man får vara utrustad med en stor portion tålamod när man ger sig i väg... MEN vi  lyckades hitta en rejäl omgång med kläder så nu skall vi förhoppningsvis inte behöva ge oss ut i hop på ett tag. Mina vinterstövlar lade av samarbetet i fredagskväll, så ny stövlar till mig stod oxå på listan... MEN ta med sonen till skoaffären, där går gränsen.... Semlor införskaffades och så bar det av till mormor och morfar för fikapaus och fristad för barnen medans jag gav mig av till skoaffären. Där var det rena slagfältet... VINTERREA!!! Men eftersom det var rea, så blev det inte bara ett par stövlar som följde med hem, utan två... Hi hi... Det gäller att passa på!




























Det blev bla. ett par stövlar av ovan nämnda märke....


Ha en härlig kväll!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards