Alla inlägg den 28 februari 2010

Av carin johansson - 28 februari 2010 20:41

I går var det så dax för mig och Matilda att deltaga i årets upplaga av Göteborgs Horse Show.... Var skall sleven vara, om inte mitt i grytan??? Och mitt i grytan hamnade vi.... :))) Hästar, hästar och åter hästar.... Jag frågade Matilda vilket som var bäst, Julafton eller Horse Show.... På en hundradels sekund utbrast hon : -HORSE SHOW!!!!  Vilket Eldorado för oss hästälskare....


Glada och nöjda och med ett antal shoppingpåsar i släptåg kom vi hem i går kväll. Likt en popcornmaskin försökte hon återge sin dag, för sin snälle far som förtvivlat försökte hänga med i vad hon återgav... Allt från hopptävlingar till shoppingfynd och autografer....


I dag begav hon sig ut med Picasso för att inviga ny ridbyxor och ny säkerhetsväst... :)))


MEN jag har ju en annan nyhet att berätta.... I fredags beställd vi så vår nya diskbänk!!!! ÄNTLIGEN!!!


Valet föll på en bänk från Nordic Tech... Nu bara väntar jag.....


galleri/007b.jpg


Bilden har jag lånat från Nordic Techs hemsida för att ger er en hint om hur diskbänken kommer att se ut....


Ha en underbar söndags kväll!!!




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards