Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

Underbara söndag....

Av carin johansson - 14 mars 2010 19:40

I dag har vi haft en helt underbar söndag!!! Jag och Matilda började med lite Tilda-pyssel... Vi skall försöka få ihop en trädgårdängel, i väntan på våren... :))


Därefter fick den vita pållen sig en rundtur till paddocken, som uppladning för kommande träning på tisdag. Han skötte sig exemplariskt och dottern sken i kap med solen! Härligt!!! Mars månad har varit en intensiv ridmånad.... Vi har varit ute med pållarna i stort sett varje dag vi inte varit upptagna med annat... Nu jäklar laddar vi för vårsäsong och komma i gång efter vinteruppehåll! :D


I dag fick vi sällskap av våra go´a grannar på en grillrunda i skogen! Så mysigt och härligt! Och det bästa av allt, solen sken!!!


  

I väntan på glöd... Åsa, Anders, Tage och Kira.


  

Äntligen!


  

-Arvid! Vad gör du för något??? undrar Selma....


  

Tage


  

Selma


  

Tage, godingen! :))


Tack Anders, Åsa, Arvid, Tage och Kira för en superhärlig eftermiddag i skogen!!!


Ha en skön sändagskväll!!!

 
 
Ingen bild

Hans

14 mars 2010 20:25

Verkar som om ni haft en fin stund. Roligt!
Jättefin bild på lilla Selma. Hur kunde ni få henne att sitta
still en hundradels sekund? De andra bilderna var också fina.
Värdefulla stunder att minnas.

 
Ingen bild

Carin

14 mars 2010 21:10

Hi hi... Nu talar vi hundradels sekunder!!! Ibland har man tur!!! Kan säga att det är en vovve som sover gott i kväll... :))
Vi hade en fantastisk eftermiddag i skogen!

 
Ewa

Ewa

14 mars 2010 21:51

Hejsan,hittade din blogg ikväll o blev lite nyfiken...Finabo, kan det va det Finabo jag hade en gammal släkting boende i för länge sen och därifrån jag har så söta efterättstallrikar??Bläddrade länge i din goa blogg o fann att vi hade ju hästintresse ihop me..vore jättekul om du hörde av dej om du har lust förstås...min mailadress finns på mina bloggar.
Ha det gott
Ewa

http://www.hemmahosewa.blogspot.com

 
Camilla

Camilla

15 mars 2010 10:58

Halloj goa bloggis! Vilken härlig grilldag ni hade - det hade faktiskt vi också:) Men kamera batteriet tog slut...så det bidde inga bilder:(

Det här med att bygga kök och badrum ja - det krävs endel planering. Jag vet att vi levde på snabbmat och diskade i badkaret när vi byggde om vårt kök :)

Ha en go måndag - kram kram!

http://www.lantlivpaholm.blogspot.com

 
Sofia

Sofia

15 mars 2010 12:25

Åh vilka härliga vinterbilder du visar, det har ju varit bedåårande väder de sista dagarna!!:-)

Må gott vännen!

Kram Sofia

http://signe-1.blogspot.com

 
Jenny

Jenny

15 mars 2010 13:17

Hej Carin!
Det ser ut som ni hade en toppensöndag! Vilka fina bilder, speciellt på Selma o lilla Tage (coolt namn;)).

Plantera om blommorna på golvet med tidningar utlagda låter ju mycket smartare än som jag stå över köksbänken..att jag inte tänkte på det själv;) Tack för tipset!

Ha en trevlig vecka Vännen!

Kram Jenny

http://www.hemmapakrakered.blogspot.com

 
anne

anne

15 mars 2010 22:14

Vad härligt med en liten grillning...Jag skrattar åt Selma för hon är en kopia av grannens hund Elsa. Och min Millie är så kär i henne, hm undrar om hon är lagd åt andra hållet. OM blusen, bra val...Åh var ni hos Lena på Fritsla....Vad kul. Ha det gott vännen och ät inte för mycket choklad hihi....

Kramkram Anne

http://stjarnorochchampagne.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carin johansson - 18 april 2018 13:48


Till att börja med, jag är nu förtiden en usel bloggare... Förlåt... Men fokus i livet ändrar sig, liksom intressena gör... När jag startade den här bloggen 2009, så var en av orsakerna min kroniska sjukdom, mikroskopisk polyangit, en vaskulitsjuk...

Av carin johansson - 31 oktober 2017 14:32

... jagar numera på de sälla jaktmarkerna... Ni som har hängt med här genom åren, har fått ta del av Selmas små äventyr... Men nu finns hon alltså inte hos oss längre.... Jag kan inte ens skriva raderna utan att börja gråta... I morgon är det 14 daga...

Av carin johansson - 16 augusti 2017 14:00

... och ibland känner jag att jag inte hänger med i svängarna... Hur hamnade vi i mitten av augusti...? Sommaren har gått rasande fort! Och när jag lutar mig tillbaka och tänker tillbaka, så kan jag konstatera att sommaren har varit en sådan där bra,...

Av carin johansson - 2 maj 2017 09:30

... så länge jag lever... Jaa, jag tror faktiskt det! I torsdags morse ringer min goa vän Lotta... -Har ni något planerat till Valborg? Och vi hade faktiskt inga särsklida planer... -Vill ni hänga med till Haverdal för att galoppera på stranden??? Ni...

Av carin johansson - 6 april 2017 11:33


... till det yttersta... Kan man ibland hamna i funderingar kring livets mening...   Denna sista veckan, har mentalt varit en pröving... Kantad av nattsvart, outgrundlig sorg...   I söndags skedde en fruktansvärd olycka, där 52 ungdomar i frå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards