Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

TGIF

Av carin johansson - 19 mars 2010 06:33

Så skööönt med fredag, igen!!! :)) Veckorna går så fort....


Till att börja med vilja säga TACK till er alla för visad omtanke! Det värmer!!! Sedan måste jag tillägga att jag mår prima! Jag träffade en ny läkare när jag var på den årliga besiktningen och hon var vääääldigt noggrann, hon ville inte lämna något åt slumpen, så därav alla prover och tester.... Inga återfall.... :))


När jag sedan på kvällen kom ut i stallet hittade jag det här:


  


TACK, snälla, go´a Stallgänget!!! Åååå, vad man blir glad av överraskningar!!!


Önskar er alla en fab fredag!!! Inte minst min lille bror som har födelsedag i dag..... Grattis från syster yster.... ;))

 
 
Ingen bild

Ingbritt

19 mars 2010 09:45

Instämmer! Verkligen skönt med fredag! Hoppas bara att det blir fint väder, det behöver vi! Ses ikväll!

 
Sofia

Sofia

19 mars 2010 10:24

Åhh jag har missat helt att du har varit på sjukhuset, men vad skööönt att det gick bra!!

Vad fina tulpaner du fick, det värmer med sånna gester!

Ha en fin dag vännen!

Kraam Sofia

http://signe-1.blogspot.com

 
Ingen bild

Catrin

19 mars 2010 11:17

Härligt att det gick bra på sjukhuset. Nu kan du ägna dina tankar helt igen åt köksgolv och andra renoveringstankar!
Ha en skön helg, vi kanske hörs!
Många kramar

 
Camilla

Camilla

19 mars 2010 13:58

Hej raring!

Va skönt att höra att allt gick bra igår! Och visst är det ljuvligt med fredag:) Vilka underbara blommor du fick! Ha en jätteskön helg - kram kram!

http://www.lantlivpaholm.blogspot.com

 
Lena

Lena

19 mars 2010 17:10

Hej Carin! Ville bara önska trevlig helg! SÅ skönt med fredag... Jag har smitit lite tidigare idag, ska köra igång med maten och hälla upp ett glas vin. Vi ska fira Filip ikväll. Skönt att allt är bra (läste om i går). Vilket fiiint porslin som kom med på bild idag, hihi. Kram

http://aratorp.blogspot.com

 
Ingen bild

Kristina

19 mars 2010 18:01

Ha en bra helg på er alla i Finabo ! Detta kommer att bli min sista helg på Björsvägen. Sedan SEMESTER!!!!!!!!!

 
Ewa

Ewa

19 mars 2010 23:54

Hej,vill bara önska dej en trevlig helg!
Visst är det härligt med såna stallkompisar...du var värd de fina blommorna efter en dag på sjukan!
Har inte fotat o lagt in Almas tallrikar än men det kommer...
Kram
Ewa

http://www.hemmahosewa.blogspot.com

 
Camilla

Camilla

20 mars 2010 18:59

Detsamma önskar jag dej - stor kram!

http://www.lantlivpaholm.blogspot.com

 
Bella

Bella

20 mars 2010 19:34

Hittade till din trevlig blogg idag för första gången och såg att du varit hos läkaren, skönt att det gick bra för dig och så uppskattat med vänner som gör det där lilla extra för en , betyder så mycket....

Hoppas du får en trevlig lördagkväll

Kram Bella

http://bellasvagtillbaka.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carin johansson - 18 april 2018 13:48


Till att börja med, jag är nu förtiden en usel bloggare... Förlåt... Men fokus i livet ändrar sig, liksom intressena gör... När jag startade den här bloggen 2009, så var en av orsakerna min kroniska sjukdom, mikroskopisk polyangit, en vaskulitsjuk...

Av carin johansson - 31 oktober 2017 14:32

... jagar numera på de sälla jaktmarkerna... Ni som har hängt med här genom åren, har fått ta del av Selmas små äventyr... Men nu finns hon alltså inte hos oss längre.... Jag kan inte ens skriva raderna utan att börja gråta... I morgon är det 14 daga...

Av carin johansson - 16 augusti 2017 14:00

... och ibland känner jag att jag inte hänger med i svängarna... Hur hamnade vi i mitten av augusti...? Sommaren har gått rasande fort! Och när jag lutar mig tillbaka och tänker tillbaka, så kan jag konstatera att sommaren har varit en sådan där bra,...

Av carin johansson - 2 maj 2017 09:30

... så länge jag lever... Jaa, jag tror faktiskt det! I torsdags morse ringer min goa vän Lotta... -Har ni något planerat till Valborg? Och vi hade faktiskt inga särsklida planer... -Vill ni hänga med till Haverdal för att galoppera på stranden??? Ni...

Av carin johansson - 6 april 2017 11:33


... till det yttersta... Kan man ibland hamna i funderingar kring livets mening...   Denna sista veckan, har mentalt varit en pröving... Kantad av nattsvart, outgrundlig sorg...   I söndags skedde en fruktansvärd olycka, där 52 ungdomar i frå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Skapa flashcards