Direktlänk till inlägg 5 april 2010

Tadaaaa!!!!

Av carin johansson - 5 april 2010 20:41

Får jag lov att presentera.....


  

Vårt nya kök!!! Nästan färdigt.... ;))


  


Lite detaljer är det som saknas än.... MEN det kommer!!!


  


DISKBÄNKEN!!! Jag är sååå nöjd!!! Bara kakel som saknas.... Hi hi...


  


Skåp ända till tak.... Julstädningen, dvs tork av allt damm, fett och sot uppe på skåpen är nu ett minne blott.....


   


Om ni tittar noga i hörnet, så ser ni Selmas nya kryp-in....


Som sagt kakel saknas, spisfläkten, bänkbelysning, några öppna hyllor som skall på plats, MEN vi har ett fungerande kök!!!


Och vi har faktiskt hunnit med att fira påsk oxå... :)) Mycket mat, härligt umgänge och mycket skratt!


Ha en härlig kväll!!!  





 
 
Ingen bild

Anders Håkanson

5 april 2010 21:17

Blev ju kanon!!

Vi har ju till och med fått vara med på smygpremiären!! Mycket trevligt, tack för senast!!

 
Ingen bild

Carin

5 april 2010 21:20

Tack själv, kära granne! Alltid lika trevligt!!! :D

 
Ingen bild

aml

5 april 2010 22:02

Helt underbart! Kan man kalla det ett lantligt kök? Mycket smakfullt.

 
Ewa

Ewa

5 april 2010 22:10

Men jisses vad ni måste ha jobbat bra i helgen...sååå otroligt fint!!
Förstår om ni stortrivs där, så härligt att ni hunnit med lite annat kul med... förstår bara inte hur ni hunnit allt!!
Ha det gott
Kram
Ewa

http://www.hemmahosewa.blogspot.com

 
Åsa

Åsa

5 april 2010 22:18

Kan inte annat än hålla med min blivande make.
Tack för senast och köket blev kanon! Tack också för hjälpen i dag när bushögarna var ute och snurrade.

Kram kram

http://www.milasa.se

 
Sofia

Sofia

5 april 2010 23:23

men jissssses vad fint det blev!! så snyggt, vad stolt du måste vara!! och vad fort det har gått, cred till er!! sköt om dig vännen!
stora kramen sofia

http://signe-1.blogspot.com

 
kök

kök

6 april 2010 00:03

Hej Vännen!
Åh vad fint det blir!! Förstår att du är nöjd:)

Ha en trevlig vecka!

Kraam Jenny

http://www.hemmapakrakered.blogspot.com

 
Camilla

Camilla

6 april 2010 06:50

Nämen Carin - SÅÅÅÅ fint det blir!!!! Och hur snabbt har det gått??? Helt otroligt vad duktiga ni är. Luckor, knoppar, bänkar - så fint! Och den lilla bänken är ju så fin...:)

Ha en skön tisdag i ditt nya kök - kram kram!

http://www.lantlivpaholm.blogspot.com

 
Affi

Affi

6 april 2010 09:53

åh vad fint det blev. Förstår att du/ni är nöjda!!

http://:grodansdagbok.blogg.se

 
Lena

Lena

6 april 2010 22:51

Herregud vad flitens lampa lyser i Finabo! Jättefint kök! Det kommer att bli SÅÅÅÅ bra! Green Gates porslin passar ju som handen i handsken också;) Hörde du att jag sprang på Filip och Selma? Så gullig han är, trevlig och artig! Får ju ett mammahjärta att smälta... Kram!

http://aratorp.blogspot.com

 
Min plats i solen

Min plats i solen

7 april 2010 22:24

Vad fint det blev! :) Och vad ni har jobbat på som har fått det klart så snabbt. :) Jag förstår att du är nöjd och det ska du vara också. :)
Kram Lotta

http://minplatsisolen.blogspot.com

 
Ingen bild

martha

11 april 2010 02:05

Nja.....lite för sterilt och kallt för min smak.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carin johansson - 18 april 2018 13:48


Till att börja med, jag är nu förtiden en usel bloggare... Förlåt... Men fokus i livet ändrar sig, liksom intressena gör... När jag startade den här bloggen 2009, så var en av orsakerna min kroniska sjukdom, mikroskopisk polyangit, en vaskulitsjuk...

Av carin johansson - 31 oktober 2017 14:32

... jagar numera på de sälla jaktmarkerna... Ni som har hängt med här genom åren, har fått ta del av Selmas små äventyr... Men nu finns hon alltså inte hos oss längre.... Jag kan inte ens skriva raderna utan att börja gråta... I morgon är det 14 daga...

Av carin johansson - 16 augusti 2017 14:00

... och ibland känner jag att jag inte hänger med i svängarna... Hur hamnade vi i mitten av augusti...? Sommaren har gått rasande fort! Och när jag lutar mig tillbaka och tänker tillbaka, så kan jag konstatera att sommaren har varit en sådan där bra,...

Av carin johansson - 2 maj 2017 09:30

... så länge jag lever... Jaa, jag tror faktiskt det! I torsdags morse ringer min goa vän Lotta... -Har ni något planerat till Valborg? Och vi hade faktiskt inga särsklida planer... -Vill ni hänga med till Haverdal för att galoppera på stranden??? Ni...

Av carin johansson - 6 april 2017 11:33


... till det yttersta... Kan man ibland hamna i funderingar kring livets mening...   Denna sista veckan, har mentalt varit en pröving... Kantad av nattsvart, outgrundlig sorg...   I söndags skedde en fruktansvärd olycka, där 52 ungdomar i frå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards