Alla inlägg den 19 april 2010

Av carin johansson - 19 april 2010 06:14

I går fick jag och Matilda, okej Selma, du oxå, ett ärofyllt uppdrag.... Vi fick äran att umgås med vår söta lille granne Tage, medans hans mor och far skulle flytta en flock med hingstar. Som vi har väntat på denna stund, jag och Matilda!!! :))


  


  


Fram med den stora kassen med babyleksaker, som jag faktiskt har sparat, allt annat är helt utrensat....


  


Selma är såååå förtjust i Tage!!! Hon avgudar honom!!! Kommer krypandes och måste bara få vara med på ett hörn!!! Och tro det eller ej, ni som har träffat Selma, hon beter sig riktigt ordentligt! :D Hon förstår att den är en bebis så hon är såååå försiktig, bara hon får nosa lite på honom!


  


Lille go´e Tage.... Tack för att du kom och lekte med mig och Matilda!


Mor och far, dom stackarna, som semestrade på Gran Canaria förra veckan, befinner sig just nu i Aten.... Dom fick flyga dit i går och tanken är att det skall bli BUSS hem därifrån..... Jag ber en BÖN att luftrummet öppnas i dag, så dom slipper denna långa resa på buss......


Ha en härlig dag! Kraaaam

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Skapa flashcards