Alla inlägg den 21 april 2010

Av carin johansson - 21 april 2010 06:09

I kväll är det vinprovning som står på schemat. Vita viner från Alsace... I kväll skall jag INTE dricka ur alla glasen, vilket jag gjorde förra gången... Det var en GRYMT lång torsdag efter den vinprovningen.... Jag kan ju åtminstone intala mig det innan jag går dit... ;))


vinglas


Följetongen med mor och far verkar åtminstone få ett slut... I går eftermiddag kom dom till slut till Ancona i Italien. Något mörbultade efter att ha blivit hänvisad till GOLVET som härbärge för natten... I Ancona väntade bussar för vidare transport till Rimini och så en hotellövernattning innan den långa bussturen hem startar. Men det skall åtminstone vara svenska bussar med fungerande toaletter ombord... Dom första bussarna som avgick från Grekland var grekiska bussar UTAN fungerande toaletter och grekiska chaufförer som vägrade stanna... Underbar situation!!! Då känns det nog oerhört LÅÅÅNGT till Sverige.....


Ha en riktigt bra dag! Kraaam

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards