Alla inlägg den 27 april 2010

Av carin johansson - 27 april 2010 06:09

I eftermiddag skall båda jag och Matilda friserars... Skall bli så skönt, att få håret genomklippt! Välbehövligt! Kanske skulle göra något drastiskt??? Kort??? Näää, jag tror inte det... ;))


Dom fem senaste åren i mitt liv har inte var några bra "hår-år", om man säger så... Cellgifter är inte direkt bra för hårkvalitén.... ;)) Men då jag är född med MÅNGA hårstrån på skallen, så har jag klarat det bra ändå! Det är väl bara det att man inte har kännt för att fixa någon frisyr, med rädsla för att dom "dåliga" partierna skall synas... Så det har fått bli ett låååångt hårsvall.... Och nu är jag för mesig för att klippa av det! :D


Matilda var och rastade sin lilla "köttbulle" (shetlandsponnyn) i den stora padocken i går.... Dom ser för härliga ut när dom kommer skuttandes över hindren! På söndag gäller det! Då är det premiär för vårens tävlingar!


  


Ha en bra dag!!! Kraaam

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards