Alla inlägg den 20 maj 2010

Av carin johansson - 20 maj 2010 06:17

En av vår inackorderade hästar, har som största nöje att välta ut vattnet i hagen... Det är en något rastlös ung dam, så när det inte finns något annat kul att göra så brukar hon ge sig på vattenkaren....


  

Ser ni att häggen blommar för fullt i bakgrunden....


I går morse, precis när jag klev ur duschen, fick jag se vad som var på gång... Iförd endast trosor och en fleecetröja som jag fick fatt på i farten, rusade jag ut genom dörren och över gräsmattan för att "rädda" badkaret.... För sent.... Mycket lycklig stod det en häst och betraktade hur vattnet rann längs backen.... Men då jag hade fått upp farten, så tog jag staket i ett språng och som straff för sitt tilltag så fick hon åtminstone galoppera lite.... He he he.... Hon gjorde ganska stora ögon när jag kom flygandes ÖVER staketet....


Sedan slog mig tanken, tänk om någon sett mig..... My good!


Ha en härlig dag!!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Skapa flashcards