Alla inlägg den 3 juni 2010

Av carin johansson - 3 juni 2010 06:22

Till att börja vill jag säga TACK för alla hälsningar och kan meddela att Picasso mår bättre! Redan när veterinären kom på förmiddagen i går, tyckte jag att han rörde sig bättre mot vad han hade gjort ett par timmar tidigare... Men det var ändå inget tvivel om vad som var åkomman.... Fång... Han är nu ordinerad smärtlindring och 10 dagars boxvila.... Om vi har något stall kvar då.... Han tittade på mig i morse som om jag vore någon slags fängelsedirektör.... -Släpp fångarna loss! tyckte han, men icke!!! Direktören är benhård! Så där får han stå i 10 dagar på svältkost... 1 kg hö kommer gossen att bli serverad per dygn....


  

När vi renoverade vårt kök så lade vi in ett laminatgolv, vitlaserad furu.... Jag är så nöjd med utseendet! Men praktiskt.... Icke!!! Om du inte har damsugaren som din bäste vän! I synnerhet när man har en liten livlig, hårig fyrbent sak boendes hos sig oxå.... ALLT syns JÄTTETYDLIGT.... Skall golvet vara snyggt, dvs inte se allt för anskrämligt ut, ja då är det till att dammsuga varje dag.... Så här kommer det att slitas ut dammsugare.... För något nytt golv lär ju dröja.... Däremot så är ju golvet extremt tåligt vilket är bra när man har husdjur....


Ha en bra dag, mina vänner!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards