Alla inlägg den 9 september 2010

Av carin johansson - 9 september 2010 14:30

Min söta vän Affi arrangerar just nu en tävling inne hos sig.  Hon lottar ut smycken från  Carolins smyckeskrin. Skynda er in och anmäl er!

  

Om jag skulle ha turen att vinna, då skulle jag bli jätteglad för detta smycke! Och på brickorna skulle jag givetvis stansa in barnens namn... Jag är så dålig på att unna mig själv smycken, så det hade varit toppen och vinna ett!!! :D

In och anmäl er! :D

Av carin johansson - 9 september 2010 06:22

... med posten i går. Älskar när jag får "riktig" post och inte bara reklam och räkningar! Och i går var det EXTRA kul!!!

  

Min söta vän Lotta, med den underbara bloggen Min plats i solen, hade en liten utlottning härom dagen. Nu brukar jag ju inte har turen med mig och vinna, och så blev det inte denna gången heller.... MEN min söta goa vän, tyckte att jag behövde ett tröstpris!!!! TACK TACK TACK, söta Lotta!!! Jag blev superglad! Och ännu gladare blev jag när jag öppnade brevet...

  

Jag fick aldrig tummen ur att se den här filmen, men den låg verkligen med på min "vill-se-lista" så nu väntar en riktigt härlig filmkväll!!!


Tack söta goa Lotta!!!

Ps Har ni inte besökt Lottas underbara blogg, så skynda er in och hälsa på!


Önskar er alla en strålande dag!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Skapa flashcards