Alla inlägg den 13 september 2010

Av carin johansson - 13 september 2010 20:44

Tipsade härom dagen om en tävling hos söta Affi/Grodans dagbok i samarbete med Carolins smyckesskrin.... Jag vann!!! :D Och jag som ALDRIG vinner annars!!!


  


Ååååå, nu har jag det angenäma besväret att bestämma mig, vilket smycke jag vill ha.......


Önskar er alla en strålande kväll!

Av carin johansson - 13 september 2010 06:17

I dagen teknik-samhälle så är datorn en självklarhet. Och jag är ju en STOR användare... ;-)


Men det finns baksidor.... I går morse när jag öppnade min mail-box för att kika i inkorgen, så stannade jag till lite extra vid ett mail...


Ett personligt brev skickat från en person, alltså inget massutskick,  men jag kunde överhuvudtaget inte identifiera mig med innehållet i brevet....


Jag svarade, ganska vänligt, tackade för mailet, men förklarade att jag inte alls kände igen mig i situationen.....


Det tog två nanosekunder, sedan fick jag svar från en dels ganska generad, dels något bestört avsändare. Mailet var felsänt..... Det var inte jag som skulle ha det..... Vilket jag ganska tidigt hade på känn....


Så dagens uppmaning, titta en gång extra i adressfältet innan ni trycker på sänd!


Ha en strålande dag, mina vänner!


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards