Alla inlägg den 25 november 2010

Av carin johansson - 25 november 2010 06:18

För att piffa till adventsstöket lite, så startade vi i går operation hallrenovering. Som jag har väntat!!! Tapeterna köpte jag samtidigt som vi fixade tvättstugan förra året.... Men det har kommit lite saker emellan..... Som ett byte utav panna.... Och så var det ju köksbytet också ja..... Meeeen NU är det dax!


Ja, jag vet.... Vi är lite galna som sätter i gång sådana här projekt nu före jul... Men det är liksom VI på något sätt... Tidspressen??? Det är nog det som tilltalar oss..... :D


Men att renovera hallen känns som " a piece of a cake" om man jämför med när vi rev ut hela badrummet lagom till 1:a advent.... Fast den gången gick vi bet...... Vi blev däckade av influensa ett par dagar före jul... ANNARS hade vi blivit färdiga! :D


Bild lånad från Svanefors.....



Jag lovar att jag skall rapportera från pågående projekt. Före- och efterbilder...



Ha en bra dag mina vänner!


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Skapa flashcards