Direktlänk till inlägg 8 december 2010

Nya tapeter på plats....

Av carin johansson - 8 december 2010 06:23

I måndags fick Selma bara en liiiiten runda i skogen och sedan ägnade husse resten av da´n åt att tapetsera.... Jag blev sååå nöjd!


  

Hallen före renovering...... Inkl hatthylla....


  

Här börjar vi ladda upp....


  


Målning pågår.....


  


Dörren har bytt färg......


  


Tapeten på plats! Jippi!!!


  


Rutigt blev valet till hallen..... Till makens stora förtret.... Den var visst INTE lätt att sätta.......


I går kväll fortsatte vi på nästa roliga projekt.... Att byta färg på hatt- och skohyllan.... Har kolla runt och inte hittat något som riktigt fallit mig i smaken, så då blev det till att måla det vi hade, eftersom jag gillar modellen på möblerna som vi redan har.... Den rymmer många skor! Så i Finabo är rådande julpyssel för tillfället att måla hatthylla! :D


Ha en strålande dag!!!


 
 
Tanja och Selma

Tanja och Selma

8 december 2010 06:41

Titta in på vår blogg och se vad du tycker KOmmentera gärna om du ser något du gillar, eller int egillar=)

http://tanjaselma.blogg.se

 
Lena

Lena

8 december 2010 07:47

Vilken makeover! Jättefint! En av mina favorittapeter... Skohyllan är ju - som sagt - svårslagen vad gäller förvaring. Bra val att måla! Men vad tror du om en lång knoppbräda eller krokar upptill? Kom in så visar jag! Kram

http://aratorp.blogspot.com

 
Jenny

Jenny

8 december 2010 08:18

Hej Vännen!
Wow, vad fint!!! Vilken skillnad! Jag gillar den där rutiga tapeten, det är väl Sandberg?

Ha en bra dag!

Kraam Jenny

http://www.hemmapakrakered.blogspot.com

 
Ingen bild

catrin

8 december 2010 10:20

Vad fint det blev! Så snygg tapet!

 
Min plats i solen

Min plats i solen

8 december 2010 18:25

Hej Carin!

Vad snyggt det blev! :) Ljust och fint och tapeten är heläcker. Härligt 50-tals stuk på den. :) Jag förstår att du känner dig helnöjd. :)

Ha en fin kväll!

Kram Lotta

http://minplatsisolen.blogspot.com

 
Ingen bild

Linda G

14 december 2010 15:15

Åhh vilken fiin tapet!!

carin johansson

14 december 2010 15:19

Tack Linda!!! =))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carin johansson - 18 april 2018 13:48


Till att börja med, jag är nu förtiden en usel bloggare... Förlåt... Men fokus i livet ändrar sig, liksom intressena gör... När jag startade den här bloggen 2009, så var en av orsakerna min kroniska sjukdom, mikroskopisk polyangit, en vaskulitsjuk...

Av carin johansson - 31 oktober 2017 14:32

... jagar numera på de sälla jaktmarkerna... Ni som har hängt med här genom åren, har fått ta del av Selmas små äventyr... Men nu finns hon alltså inte hos oss längre.... Jag kan inte ens skriva raderna utan att börja gråta... I morgon är det 14 daga...

Av carin johansson - 16 augusti 2017 14:00

... och ibland känner jag att jag inte hänger med i svängarna... Hur hamnade vi i mitten av augusti...? Sommaren har gått rasande fort! Och när jag lutar mig tillbaka och tänker tillbaka, så kan jag konstatera att sommaren har varit en sådan där bra,...

Av carin johansson - 2 maj 2017 09:30

... så länge jag lever... Jaa, jag tror faktiskt det! I torsdags morse ringer min goa vän Lotta... -Har ni något planerat till Valborg? Och vi hade faktiskt inga särsklida planer... -Vill ni hänga med till Haverdal för att galoppera på stranden??? Ni...

Av carin johansson - 6 april 2017 11:33


... till det yttersta... Kan man ibland hamna i funderingar kring livets mening...   Denna sista veckan, har mentalt varit en pröving... Kantad av nattsvart, outgrundlig sorg...   I söndags skedde en fruktansvärd olycka, där 52 ungdomar i frå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards