Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

Tävling

Av carin johansson - 5 januari 2011 06:34

Jag är buzzador och har på så vis fått chansen att prova produkter från Cliniderm. Nu kära vänner har ni chansen att tävla om inte mindre än 4 kit från Cliniderm så även några av er får chansen att testa produkterna!





Allt ni behöver göra är att maila svaret på en fråga samt lämna en motivering här på bloggen varför just du skall vinna!


I Ciniderms serie ingår ett Lip Repair, vilka två antioxidanter ingår i denna produkt?


Maila svaret till  carinifinabo@hotmail.com


Och glöm inte att lämna en motivering till varför just du skall få chansen att testa produkterna! Vinnarna dras 23 januari.


Lycka till!




 
 
Ingen bild

Catrin Svensson

5 januari 2011 07:30

Heej fina du! Jag inser ju att det inte hjälper att smöra nu, så jag kör kalla fakta istället :). Jag tänkte äääntligen få ut nåt bra av det faktum att jag är nästan ett år yngre än dig... Det gäller ju att börja i tid, så om jag börjar med Cliniderm nu, så kan jag ju återfuktas ett extra år innan vi fyller det där märkliga, jämna talet... ;) Stor kram, vännen.

 
Ingen bild

Milla

5 januari 2011 09:05

Hej hej...jag behöver nog vinna de här för att få pröva på och återfukta min något mogna hud...är kroppen kass invändigt kan den väl få va fräsch utvändigt! Kul med tävlingar...=))

Kramelikram

 
Affi/Ann-Sofi

Affi/Ann-Sofi

5 januari 2011 15:40

Att få vinna detta skulle verkligen behövas för mig. Då jag inte smörjer mig alls förutom ibland händer och ansikte och då använder jag billiga sorter. Jag är torr som fnöske så något bra skulle jag verkligen behöva. Men jag tycker att det är tråkigt att lägga pengar till mig på sådana här grejer hade det varit till barnen ja då hade jag köpt direkt utan att tveka. Varför är det så tro?

Håller tummarna för att jag vinner!
Kram

http://grodansdagbok.blogg.se

 
Ingen bild

Malin

5 januari 2011 23:45

Jag vill gärna vara med!! Har mailat dig nyss.

Här är min motivering:
Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

Hoppas på tur!
Kram//Malin

 
Jenny

Jenny

6 januari 2011 15:16

Hej Vännen!
Här är min motivering: Jag har inget riktigt favoritmärke när det gäller hudvård, kanske kan Cliniderm lösa det?? :) Provar gärna, dessutom fyller jag ju 39 snart..hög tid att börja sköta om sin hy...;)

Kraam Jenny

http://www.hemmapakrakered.blogspot.com

 
evamar

evamar

23 januari 2011 15:15

påfrestningar för huden.
Vi lever dessutom i ett samhälle där livsstil ställer höga krav – både yrkesmässigt och privat."

Så står det på Cliniderms sida och det låter precis som om de hade intervjuat mig innan de skapade sina produkter. Jag vistas både inne och ute dagtid och det leder till hudproblem. Testar gärna detta märke som är nytt för mig för hittills har jag inte hittat nåt som funkar.

Nu hoppas jag på tur!

Kram

evamar

http://evamar.blogg.se

 
Ingen bild

Elin J

23 januari 2011 17:54

Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!

Trevlig söndag!
Mvh Elin
(ellebellejul@gmail.com)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carin johansson - 18 april 2018 13:48


Till att börja med, jag är nu förtiden en usel bloggare... Förlåt... Men fokus i livet ändrar sig, liksom intressena gör... När jag startade den här bloggen 2009, så var en av orsakerna min kroniska sjukdom, mikroskopisk polyangit, en vaskulitsjuk...

Av carin johansson - 31 oktober 2017 14:32

... jagar numera på de sälla jaktmarkerna... Ni som har hängt med här genom åren, har fått ta del av Selmas små äventyr... Men nu finns hon alltså inte hos oss längre.... Jag kan inte ens skriva raderna utan att börja gråta... I morgon är det 14 daga...

Av carin johansson - 16 augusti 2017 14:00

... och ibland känner jag att jag inte hänger med i svängarna... Hur hamnade vi i mitten av augusti...? Sommaren har gått rasande fort! Och när jag lutar mig tillbaka och tänker tillbaka, så kan jag konstatera att sommaren har varit en sådan där bra,...

Av carin johansson - 2 maj 2017 09:30

... så länge jag lever... Jaa, jag tror faktiskt det! I torsdags morse ringer min goa vän Lotta... -Har ni något planerat till Valborg? Och vi hade faktiskt inga särsklida planer... -Vill ni hänga med till Haverdal för att galoppera på stranden??? Ni...

Av carin johansson - 6 april 2017 11:33


... till det yttersta... Kan man ibland hamna i funderingar kring livets mening...   Denna sista veckan, har mentalt varit en pröving... Kantad av nattsvart, outgrundlig sorg...   I söndags skedde en fruktansvärd olycka, där 52 ungdomar i frå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Skapa flashcards