Alla inlägg den 6 januari 2011

Av carin johansson - 6 januari 2011 20:11

Så är vi framme vi Trettondag jul.... I Finabo har vi varit barnlösa några dagar men på förmiddagen återvände skruttungarna till hemmet. Det var en beagle som inte visst HUR hon nog kunde vissa hur GLAD hon var för att buskompisarna återvänt!!! På mornarna har hon suttit vid trappan och tittat upp och undrat hur länge skall dom sova egentligen???? Men nu är ordningen återställd....


Jag började förmiddagen med att bege mig till den stora REA:n i Kinna och det var inte bara jag kan jag meddela... Det rådde i princip KRIG bland klädpaltorna.... My good.... Frågan är om det verkligen var värt det, men med hem följde en ljuvlig tunika från Odd Molly... Och med tanke på att att prislappen är den halva så får jag väl intala mig att det var värt det! =))


I går kväll hade vi en trevlig kväll i hop med grannarna. God mat, vin och mycket skratt och prat... En riktigt härlig kväll... Och vi firade inte minder än 20 ÅR som par.... HJÄLP VAD GAMMAL JAG MÅSTE VARA MED ANDRA ORD!!!  Tiden går fort när man har roligt.... :D


Ha en fortsatt härlig kväll!




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards