Alla inlägg den 21 februari 2011

Av carin johansson - 21 februari 2011 21:13

Så har vi brutalt landat i vardagen igen, efter en härlig vecka i fjällen. Dock kunde ju inledningen på veckan varit liiiiite annorlunda.... Under två veckors tid FÖRE sportlovet, envisades en influensa med att bosätta sig i Finabo och tänkte tydligen inte släppa greppet i första taget... Först låg Matilda en vecka, och sedan var det Mårtens tur veckan efter..... Jag kämpade med näbbar och klor emot och gick envist till jobbet och intalade mig själv tappert att : -Nääää, jag är inte sjuk!


Gick så där, kan jag meddela.... Första natten i fjällen, kom Filip upp vid två tiden.... Glödhet.... Som tur var, hade vi ingen febertermometer med oss, så vi slapp veta HUR hög feber han hade.... ;-) Så måndagen och tisdagen tillbringade mor och son i stugan, med att kurera oss på bästa sätt, innan vi ÄNTLIGEN fick ge oss ut i backarna! Å andra sidan gick det ingen nöd på oss heller i stugan... Den var verkligen toppen!


  


Sju stycken, likadana, helt nybygda stugor låg det i Kläppbacken.....


  


Rejält tilltagna sällskapsytor.....

På kvällen var det utomhusjacuzzin som hägrade.....

   

Inte mindre än TRE kalas lyckades vi avverka på plats... :D   

Och så ägnades ju framför allt de sista dagarna åt SKIDÅKNING!!! :D


   

Solen lyste från klarblå himmel och termometern visade, jaaa, hrm.... Skall nog inte nämna det här, med risk för att bli idiotförklarad....   ;-)

  

Och i dag var det bara att knalla av till jobbet igen.... Hade ju förstås  GÄRNA tillbringat ett par dagar till i pisterna...

I och med att jag blev sjuk så tappade jag lite lusten att blogga och därmed ett låååångt uppehåll på bloggen! Now I´m  back! :D

Ha en bra start på veckan, go vänner!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards