Alla inlägg den 24 februari 2011

Av carin johansson - 24 februari 2011 06:20

I Finabo har vi två stycken som tillfälligt befinner sig i arrest, sedan i måndags.... Doris och Ville.... Jag hade vänligheten att boka in en liten date med min kära vän Lotta, veterinären, i måndags... Och därmed var kärlekslivet över för båda två.... Sådan är jag... :D


Jag tycker väldigt mycket om katter, i begränsat antal.... Katter som INTE har haft någon date med veterinären, har en tendens till att bli VÄLDIGT många, till slut.......


Doris och Ville bor ju till vardags i stallet, men efter detta lilla ingrepp så är vår bastu omgjord till kattarrest, om ni frågar missarna.... Vågar inte riktigt släppa dom lösa i huset med tanke på den andra lilla fyrfotade varelsen som bor här.... Det vore väl lite synd om det blev fullt kattdrev genom huset med helt nyopererade katter....



Doris var oförkämt pigg efter sitt ingrepp.... Hon struttade omkring inne i bastun som om inget hade hänt.... Medans Ville såg betydligt mer stukad ut..... Var det den manliga självkänslan som försvann??? ;-)

   


Aaa, fönstret!


   


Ett litet fönster har vi och där knöööör dom upp sig båda två.....



-Här är tråååååkigt, tycker Doris.....


   


Ville hade fått gå ut nu, men jag tycker lite synd om Doris, om hon skall sitta ensam kvar i arresten, så han får på äkta gentelmannavis göra sin syster sällskap....


Ha en bra dag!  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards