Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Hipp hipp HURRA...

Av carin johansson - 7 mars 2011 06:15

... för världens bästa Filip i dag!!! I dag är det alltså fjorton år sedan vår egen Fille lille såg dagens ljus.... Vart har tiden tagit vägen??? Nu har vi en fjortis i huset... Wow......


Vit kladdchokladtårta


Helgen har som vanlig gått fort.... Att vi dessutom klämde in ett kalas för fjortonåringen i lördags, drog inte ner tempot..... Bjöd på den här tårtan....

Kan verkligen rekommendera den!


Och i går.... Då fick man riktiga vårkänslor! Vi fick en härlig ridtur i solskenet... Och hästarna har börjat fälla..... Så nu har vi en period med hästhår högt och lågt framför oss......


Jag har njutit av den långa vintern för det har inneburit att vi har haft en VIT häst.... Han som annars är grisarnas konung... Tar sig ett gytjebad så fort han får en chans! Men i går var det slut med vit häst.... Nu hade solen värmt backen tillräckligt, så Piccaso fick återgå till sitt rätta jag......


  


Ha en bra start på veckan!

 
 
Ingen bild

Catrin

7 mars 2011 11:04

Håller med dig om att tempot på helgerna är högt! Pust! Krama fjortisen från mig!

 
anne

anne

7 mars 2011 20:19

Hipp hipp hurra hurra för er fjortis:) Vi får en i november. Vet inte om det är positivt eller negativt... Hm ja en vit häst när snön förvinner hihi.Min var svart men alltid lika skitig iaf. Hoppas att allt är bra med er/ Stor kram A

http://stjarnorochchampagne.blogspot.com

 
Affi/Ann-Sofi

Affi/Ann-Sofi

8 mars 2011 18:15

Gratta eran fjortis i efter skott från oss här nere!
Kram

http://grodansdagbok.blogg.se

 
Min plats i solen

Min plats i solen

8 mars 2011 21:02

Ett stort grattis i efterskott till sonen! :) Jag hoppas han hade en fantastisk dag och blev firad med pompa och ståt? :)

Kram Lotta

http://minplatsisolen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carin johansson - 18 april 2018 13:48


Till att börja med, jag är nu förtiden en usel bloggare... Förlåt... Men fokus i livet ändrar sig, liksom intressena gör... När jag startade den här bloggen 2009, så var en av orsakerna min kroniska sjukdom, mikroskopisk polyangit, en vaskulitsjuk...

Av carin johansson - 31 oktober 2017 14:32

... jagar numera på de sälla jaktmarkerna... Ni som har hängt med här genom åren, har fått ta del av Selmas små äventyr... Men nu finns hon alltså inte hos oss längre.... Jag kan inte ens skriva raderna utan att börja gråta... I morgon är det 14 daga...

Av carin johansson - 16 augusti 2017 14:00

... och ibland känner jag att jag inte hänger med i svängarna... Hur hamnade vi i mitten av augusti...? Sommaren har gått rasande fort! Och när jag lutar mig tillbaka och tänker tillbaka, så kan jag konstatera att sommaren har varit en sådan där bra,...

Av carin johansson - 2 maj 2017 09:30

... så länge jag lever... Jaa, jag tror faktiskt det! I torsdags morse ringer min goa vän Lotta... -Har ni något planerat till Valborg? Och vi hade faktiskt inga särsklida planer... -Vill ni hänga med till Haverdal för att galoppera på stranden??? Ni...

Av carin johansson - 6 april 2017 11:33


... till det yttersta... Kan man ibland hamna i funderingar kring livets mening...   Denna sista veckan, har mentalt varit en pröving... Kantad av nattsvart, outgrundlig sorg...   I söndags skedde en fruktansvärd olycka, där 52 ungdomar i frå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards