Alla inlägg den 4 april 2011

Av carin johansson - 4 april 2011 06:18

.... för maken att börja "jobba" på riktigt.... Och inte BARA passa upp på mig... :D


Mitt liv som lyxhustru sedan tre månader tillbaka är över för den här gången... Slut med underbara luncher, som står rykandes och väntar på mig när jag dundrar in här hemma mitt på dagen.... Inga härlig fisksoppor eller fräscha sallader.... Nu blir det tråkburkarna att värma ett bra tag framåt.... I min ensamhet.... Och dessutom behöva handla och hitta på all mat......


Sådan är statusen i Finabo denna måndag morgon....


 

För övrigt är läget ganska gott... Vi håller i gång hästarna så mycket vi kan, nu när isen har försvunnit från våra skogsvägar.... Det är sååå roligt att se hur Matilda lär sig och verkligen kan RIDA sin lilla bångstyriga shettis nu förtiden! Hur sött är inte ett sådant litet ekipage med en shettis på tygel trampandes skänkelvikningar över vägen??? :D Underbart.......


Ha en bra måndag!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards