Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

Veckans bästa...

Av carin johansson - 6 maj 2011 06:14

... dag! Vips var vi framme vi fredag! Och man kan sakta börja planera för fredagkväll.... Mmmm..... Så skönt att få sjunka ner i soffan med familjen, en liten stund åtminstone..... Den här veckan har jag inte tillbringat en enda minut framför tv:n! Jag skojjar faktiskt inte...... Självvalt, visst.... Men när våren kommer, så har jag en tendens till att bli kvar utomhus lääääänge....... :D Och när jag väl tar mig in, jaaaa, då är det i princip dax för kudden.....


 

I morgon bär det i väg till Björkäng, för lite småpyssel. Så på schemat i dag står ett besök på Fritsla Tyglager, för att införskaffa lite tyg. Jag hoppas att även solen har planer på att besöka Björkäng, för nu SAKNAR jag verkligen värmen och solen! MEN i går betalade jag vår kommande resa till Cypern, så jag får värma mig med den tanken, än så länge..... Snart snart kan jag börja räkna ner! :D


 


Vill ni göra min fredag, så lämna gärna ett litet eftertryck av er! Då blir jag RIKTIGT glad!!! :D


Ha en toppendag!

 
 
Ingen bild

Kusin Jennie

6 maj 2011 07:09

Visst är det underbart att ha en resa att se fram emot? Själv åker jag till Egypten om 3 veckor. Bad & snorkling står på schemat. Ha en riktigt go helg, kram

 
Ingen bild

Catrin

6 maj 2011 07:24

Verkar väl som om våren är på väg tillbaka... Härligt med fredag och att ni ska åka till Björkäng. Imorgon ska ju bli bättre väder så du kan nog njuta av en del sol! Ha det så bra och kram!

 
Ingen bild

Camilla

6 maj 2011 08:28

Det är klart jag vill "göra" din fredag vännen:)

Tack för råd om mattan - verkar som du och min make har samma smak och jag håller med er. Blir kanske en tur till Stora Holm idag. Va skönt det låter med Björkäng i helgen och jag tror att värmen är på väg tillbaka. Vi skall fira Alice och Adams födelsedagar på söndag och hoppas också på fint väder = grillkalas.

Va kul med Cypern - när bär det av? Längesedan vi var där men det är verkligen en plats i Medelhavet som vi längtar tillbaka till - speciellt det turkosa havet.

Ha det gott - stora kramar Camilla. Och du - hälsa Lena på Fritsla från mej!

 
Ann-Sofi

Ann-Sofi

6 maj 2011 09:12

När åker ni till Cypern?? Vad härligt att ha en sol resa inbokad (och betald)
Klart att jag vill vara med och förgylla din fredag men en liten kommentar.

Kram på dig och Gratta selma i efterskott

http://grodansdagbok.blogg.se

 
Ingen bild

Linda G

6 maj 2011 09:41

Trevlig helg! Vi får ta en sväng i skogen en annan dag! :-)
KRAAM

 
anna

anna

7 maj 2011 08:52

Roligt ni ska till Cypern igen! Lovisa sa att vi var ju där samtidigt för tre år sen!!För vår del har det blivit många resor till Cypern eftersom vi har 2 barn som numera bor där!

När åker ni? Vi åker ner 2 veckor i slutet på juni men vi har inte bestämt om det blir före eller efter midsommar...det beror lite på priset av stolarna!

Hur det än blir så vet man att varmt och skönt kommer det att bli :)

// Anna

http://coolaannna.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carin johansson - 18 april 2018 13:48


Till att börja med, jag är nu förtiden en usel bloggare... Förlåt... Men fokus i livet ändrar sig, liksom intressena gör... När jag startade den här bloggen 2009, så var en av orsakerna min kroniska sjukdom, mikroskopisk polyangit, en vaskulitsjuk...

Av carin johansson - 31 oktober 2017 14:32

... jagar numera på de sälla jaktmarkerna... Ni som har hängt med här genom åren, har fått ta del av Selmas små äventyr... Men nu finns hon alltså inte hos oss längre.... Jag kan inte ens skriva raderna utan att börja gråta... I morgon är det 14 daga...

Av carin johansson - 16 augusti 2017 14:00

... och ibland känner jag att jag inte hänger med i svängarna... Hur hamnade vi i mitten av augusti...? Sommaren har gått rasande fort! Och när jag lutar mig tillbaka och tänker tillbaka, så kan jag konstatera att sommaren har varit en sådan där bra,...

Av carin johansson - 2 maj 2017 09:30

... så länge jag lever... Jaa, jag tror faktiskt det! I torsdags morse ringer min goa vän Lotta... -Har ni något planerat till Valborg? Och vi hade faktiskt inga särsklida planer... -Vill ni hänga med till Haverdal för att galoppera på stranden??? Ni...

Av carin johansson - 6 april 2017 11:33


... till det yttersta... Kan man ibland hamna i funderingar kring livets mening...   Denna sista veckan, har mentalt varit en pröving... Kantad av nattsvart, outgrundlig sorg...   I söndags skedde en fruktansvärd olycka, där 52 ungdomar i frå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards