Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

TGIF

Av carin johansson - 27 maj 2011 06:15

Och så var det fredag, igen!!!! Underbart!!!! Och i dag går startskottet för en helg i firandets tecken.... Maken fyller år... Grattis till dig , älskling!!! Och i morgon har vi ett annat födelsedagsbarn i huset.... :D


 

Veckorna går rasande fort och jag vågar inte ens tänka tanken på hur nästa vecka skall bli.... Då hinner vi ju knappt börja, förrän det slutar, liksom.... :D


Och innan vi vet ordet av kommer det vara dags att sjunga "Den blomstertid nu kommer"...... 


Ha en strålande fredag! Kraaaaaam

 
 
Ingen bild

Ingbritt

27 maj 2011 08:01

Visst är det fantastiskt vad tiden går fort! Men det gäller att ta sig tid att njuta också! Fast kanske inte idag när regnet står som spön i backen...Men ett stort GRATTIS till Mårten idag önskar Ingbritt och Ingemar

 
Ingen bild

Catrin

27 maj 2011 08:07

Ha en riktigt härlig helg och gratulera maken från mig :). Vi har också kalas, på söndag fyller den lilla 6 år... tiden går fort, som di gamle säger ;). Vi tänkte hinna med att flytta före kalaset också... Sköt om dig Vännen!

 
Ingen bild

Linda

27 maj 2011 09:27

Grattis Mårten!

 
Sofia

Sofia

27 maj 2011 11:02

Ha en kanonmysig födelsedagshelg nu och icke att förglömma morsdag:-)) Kramis Sofia

http://signe-1.blogspot.com

 
Ingen bild

Kristina och Hans

27 maj 2011 11:39

Många Grattiskramar ifrån Mor och Far.

 
Min plats i solen

Min plats i solen

27 maj 2011 18:02

Hej vännen!

Vilken härlig firarhelg ni har framför er. Födelsedagar och Mors Dag. Grattis till maken på hans stora dag! Födelsedagsbarnet i morgon, är det möjligen bloggerskan själv? Om det är så skickar jag ett stort grattis i förskott. :)

Ja, just nu rusar dagarna på i full fart. Sommarlovet hägrar bakom hörnet och vi längtar.

Fira och ha det riktigt trevligt i helgen!

Stor Kram

http://minplatsisolen.blogspot.com

 
anne

anne

27 maj 2011 21:49

Hipp hurra till din kära make idag, samma dag som min hihi....Åhh Selma Selma jag läste upp för maken och han skrattade hihi. Ser henne framför mig hos vetrinären. Millie same same hihi. Stor kram A

http://stjarnorochchampagne.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carin johansson - 18 april 2018 13:48


Till att börja med, jag är nu förtiden en usel bloggare... Förlåt... Men fokus i livet ändrar sig, liksom intressena gör... När jag startade den här bloggen 2009, så var en av orsakerna min kroniska sjukdom, mikroskopisk polyangit, en vaskulitsjuk...

Av carin johansson - 31 oktober 2017 14:32

... jagar numera på de sälla jaktmarkerna... Ni som har hängt med här genom åren, har fått ta del av Selmas små äventyr... Men nu finns hon alltså inte hos oss längre.... Jag kan inte ens skriva raderna utan att börja gråta... I morgon är det 14 daga...

Av carin johansson - 16 augusti 2017 14:00

... och ibland känner jag att jag inte hänger med i svängarna... Hur hamnade vi i mitten av augusti...? Sommaren har gått rasande fort! Och när jag lutar mig tillbaka och tänker tillbaka, så kan jag konstatera att sommaren har varit en sådan där bra,...

Av carin johansson - 2 maj 2017 09:30

... så länge jag lever... Jaa, jag tror faktiskt det! I torsdags morse ringer min goa vän Lotta... -Har ni något planerat till Valborg? Och vi hade faktiskt inga särsklida planer... -Vill ni hänga med till Haverdal för att galoppera på stranden??? Ni...

Av carin johansson - 6 april 2017 11:33


... till det yttersta... Kan man ibland hamna i funderingar kring livets mening...   Denna sista veckan, har mentalt varit en pröving... Kantad av nattsvart, outgrundlig sorg...   I söndags skedde en fruktansvärd olycka, där 52 ungdomar i frå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards