Alla inlägg den 15 juni 2011

Av carin johansson - 15 juni 2011 06:29

... trodde Ronja minsann att hon hade i morses..... Kl 05.30 vaknade jag till av att jag hörde en blandning av hummande, frustande, gnäggande utanför sovrumsfönstret..... Kan säga som så, att det var en matte som SNABBT kom ur sängen, när min hjärna började klarna till... HINGSTARNA!!!! Någon vänlig själ har roat sig med att öppna upp hagen och släppt upp hingstarna till Finabo....


På andra sidan staketet stod det en liten dam som väldigt gärna ville prata med dessa ursnygga kavaljerer.... Men se, DET såg matte till att det inte blev något mera umgänge.....


     

Ronja satt i säkerhet på "sin" kulle.... På behörigt avstånd från trånande grabbar.... Mycket motsträvigt följde hon med matte..... Medans matte försökte upplysa damen om att hon får leta efter en kavaljer i sin egen storlek......


 

På andra sidan tråden stod det alltså en trånande liten shettis...... Innan hon resolut blev bortförd av sin matte.....


 

Men visst, jag kan förstå henne.... Visst är det SNYGGA pojkar??? :D


Ps Ni får ursäkta de mörka korten men eftersom klockan bara var 05.30 så var det liiiite dåligt ljus fortfarande..... ;-)


Så i dag får Ronja roa sig med att kasta lååååånga blickar efter grabbarna, från sin egen lilla kulle..... :D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards