Alla inlägg den 17 september 2011

Av carin johansson - 17 september 2011 08:37

... er en trevlig helg! Här har lugnet lagt sig lite, sedan morgonrusningen är över... En nervös Beagle har gett sig av till skogen tillsammans med husse och lillhusse... På vardagsmorna´r får jag ibland titta efter beaglen i hennes krypin för att se om vi verkligen har någon hund överhuvudtaget, men på lördagar, DÅ är det annorlunda kan jag lova...  Hon har STENKOLL på veckodagarna! :D Kanske mest på våra rutiner skulle jag tro... ;-) MEN är det lördag eller söndag, så VET hon att det är hennes och husses dag.... Vilket innebär att hon följer husse som en nervös skugga på 20 cm ända tills det är dax för take off..... För egen del kan jag ju bli lite lätt nervös av att höra det eviga tassandet så fort husse rör sig i huset.... Och när husse går upp på andra våning, så sitter hon nedanför trappan och TJUTER........


 

Jag och Matilda planerar för en ganska lugn lördag, då Matilda fortfarande dras med en förskräcklig hosta efter veckans kruppanfall.... Jaaaa, ni läste rätt.... Hon är 11 år och får FORTFARANDE krupp fast läkaren sa till henne redan förra året att hon var alldeles för gammal för att få krupp.... Men kunde bara konstatera att det var krupp i vilket fall......  Varför vara som alla andra? :D


Ha en härlig helg!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Skapa flashcards