Alla inlägg den 22 september 2011

Av carin johansson - 22 september 2011 20:32

Sa jag i morses att det var mycket vatten? NU är det mycket vatten...


 


Som det har regnat........ Jag ni kan ju jämföra med bilden i förra inlägget..... TUR att vi bor högt! :D


 

Stocken som låg på åkern är nu ett minne blott..... MEN nästa vecka har meterologerna lovat bättre väder! Tjohooooo........

Av carin johansson - 22 september 2011 06:16

.... väder, är vad vi dragits med dom senaste månaderna... Det verkar ju liksom inte finnas någon ände på regnandet? Så förra veckans investering i ett nytt regnställ, var nog en ganska klok investering.... Och det är väl just när vädret är så här som jag känner STORT motstånd inför hösten.... September KAN ju vara fantastiskt fint OM solen visar sig..... Men när himlen bara är gråtung och dagarna blir kortare och kortare, ja då är det lätt att sura i hop......


 

Ån är fylld till bredden av vatten.... Så jag kan säga som så här.... Är det någon som skulle få för sig att kidnappa mig och ta med mig en vecka till sydligare breddgrader, kan jag meddela att jag inte blir ledsen.... Inte ledsen alls! :D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards