Alla inlägg den 18 november 2011

Av carin johansson - 18 november 2011 06:08

De senaste dagarna har ju bloggen här varit mest upptagen med att rapportera hur statusen har sett ut för en liten Begale-fröken.... Selma hälsar  och tackar så hemskt mycket för all uppmärksamhet! Hon börjar återfå sitt vanliga jag och sprang i går kväll omkring med "busen" i munnen och försökte sätta lite fart på matte.... Och allt skulle varit som vanligt om matte inte envisades med att hålla sig till den där dietkosten, som dom lurade på matte i Borås... Så Selma är ständigt hungrig! :D


MEN det som helt kom av sig i den här sjukhistorien är ju att rapportera att en av mina absoluta favvo-butiker, Brygghuset i Rydal, har öppnat för säsongen! Ett sååå mysigt ställe, absolut värt ett besök om man vill ha lite "äkta" julkänsla....


 


 


Känner ni att ni vill få igen den rätta julkänslan, då är Brygghuset stället! Jag lovar!


Annars pågår just nu i dagarna julmarknaden på Tjolöholms slott för fullt och den går heller inte av för hackor.... Hur mysigt är det inte att sitta och fika i det julpyntade slottet? Och granen, jag säger bara granen.....


Och i dag är det FREDAG och dax för fredagsmyyyys! Kram på er!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Skapa flashcards