Alla inlägg den 21 november 2011

Av carin johansson - 21 november 2011 06:24

...av sonen, hade jag igår.... Filip hade en skoluppgift att lösa.... Att försöka efterlikna en filmkaraktär och så skulle någon föreviga detta... Och jag fick äran att vara fotograf.... Så under en stund på söndagförmiddagen kunde man se självaste Arn dra fram över ängarna i Finabo.... :D


 


Med ÄKTA ringbrynja och allt! När vi nu har en ringbrynja i vår bekantskapskrets, tyckte Filip att valet var superenkelt.... Jag vet inte om ni har varit i närheten av en ringbrynja någon gång men HERREGUD vad tunga dom är! Det är minsann inget plagg man bara drar på sig i förbifarten... Och lite lätt smutsiga... Hi hi.... Jag stod och höll upp brynjan och sonen fick försöka krypa i.... Vilket företag..... Men här är alltså slutresultatet på skoluppgiften....


Selma har däremot fått ta det lungt den här helgen.... Ingen jakt och ingen agility... Lite lätt understimulerad, kan man säga... Så när mormor och morfar dök upp på söndagskaffe, då slog det nästan över av gjädje... Hon for som en PROJEKTIL mellan rummen och tillslut hittade hon sin buse som hon genast slängde på morfar och självklart var det dax för dragkamp.....


 


Nu mina vänner är vi inne i adventsveckan och det är dax för ljusstakar och adventspynt... Mmmm, så härligt!


Ha en bra start på veckan!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards