Direktlänk till inlägg 8 december 2011

Dax att packa väskan...

Av carin johansson - 8 december 2011 06:32

I kväll är det dax att packa väskan, för i morgon eftermiddag bär det av till Kurhotellet i Varberg.... Dax att få glädje av min fina vinst, en övernattning i spa-svit.... Skall bli helt fantastiskt skönt! Vi skall avnjuta Kurhotellets julbord och så har vi varsin massage inbokad....


 

Mitt fina fina hjärta som jag fått av Lotta/Min plats i solen

Och efter detta, kommer jag att var hur redo som helst att fira både jul, nyår och 40-års dag.... Hi hi......


Ha en härlig torsdag!


 
 
Lena

Lena

8 december 2011 07:16

Såklart! Njut riktigt ordentligt och grattis igen! Kram!

http://aratorp.blogspot.com

 
anna

anna

8 december 2011 07:19

Vilken förberedelse!!! Förstår att du är redo att fira! Och du har ju hur mycket som helst att fira!!! Insåg plötsligt att jag fyller "halv" jämnt till sommaren närmare bestämt på midsommarafton. Vill göra något roligt då!

Det där hjärtat är så fint. Spanande efter ett sånt förra vintern men hittade inget.

Kram Anna

http://coolaannna.blogspot.com

 
Jess

Jess

8 december 2011 10:17

Svar: Ja naprapater är guld värt! Ett tag var jag tvungen att gå en gång i veckan men nu har jag trappat ner till en gång i månaden. Skönt för både mig och för plånboken! :)

Vad härligt det låter med Varbergs kurhotell, alltid så lyxigt att få bli omhändetagen och bara njuta! Ha det så skönt!

Kram

http://jessansworld.blogg.se

 
Min plats i solen

Min plats i solen

8 december 2011 19:38

Hej Carin!

Åhhh, vad härligt det låter! Detta är du så värd vännen och vilket underbart skönt sätt att ladda upp inför jul och nyår. Så borde vi nog egentligen alla göra så här innan jul. Tror att det skulle mindre stressade människor som rusar runt som tokar i affärerna dagarna innan jul då. ;)

Vad fint hjärtat hänger där i ert snöiga träd och till glädje för fåglarna även denna vinter. Jag är väldigt förtjust i mitt eget hjärta där det hänger i köksträdgården. :)

Ta nu hand om dig vännen och njut av en fantastiskt skön och avkopplande helg och låt dig bli riktigt bortskämd och omhändetagen. Här hemma är det julstök för fullt. Just nu dekoreras pepparkakshus och i helgen blir det granjakt. ;)

Stor kram
Lotta

http://minplatsisolen.blogspot.com

 
Ingen bild

Sandra

8 december 2011 20:10

Hur härligt lät det inte med Kurhotellet då???!!!! Ha det riktigt gött!!!

 
Lotta

Lotta

9 december 2011 03:52

Hjärtat är underbart och hänger så fint där! Perfekt, som gjort för den grenen. Vackert!

Det låter också helt helt ljuvligt att åka på spa, ladda och äta julbord. Njut njut njut Carin!

Varm kram

http://www.charmigacharlie.blogspot.com;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carin johansson - 18 april 2018 13:48


Till att börja med, jag är nu förtiden en usel bloggare... Förlåt... Men fokus i livet ändrar sig, liksom intressena gör... När jag startade den här bloggen 2009, så var en av orsakerna min kroniska sjukdom, mikroskopisk polyangit, en vaskulitsjuk...

Av carin johansson - 31 oktober 2017 14:32

... jagar numera på de sälla jaktmarkerna... Ni som har hängt med här genom åren, har fått ta del av Selmas små äventyr... Men nu finns hon alltså inte hos oss längre.... Jag kan inte ens skriva raderna utan att börja gråta... I morgon är det 14 daga...

Av carin johansson - 16 augusti 2017 14:00

... och ibland känner jag att jag inte hänger med i svängarna... Hur hamnade vi i mitten av augusti...? Sommaren har gått rasande fort! Och när jag lutar mig tillbaka och tänker tillbaka, så kan jag konstatera att sommaren har varit en sådan där bra,...

Av carin johansson - 2 maj 2017 09:30

... så länge jag lever... Jaa, jag tror faktiskt det! I torsdags morse ringer min goa vän Lotta... -Har ni något planerat till Valborg? Och vi hade faktiskt inga särsklida planer... -Vill ni hänga med till Haverdal för att galoppera på stranden??? Ni...

Av carin johansson - 6 april 2017 11:33


... till det yttersta... Kan man ibland hamna i funderingar kring livets mening...   Denna sista veckan, har mentalt varit en pröving... Kantad av nattsvart, outgrundlig sorg...   I söndags skedde en fruktansvärd olycka, där 52 ungdomar i frå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards