Direktlänk till inlägg 9 december 2011

TGIF

Av carin johansson - 9 december 2011 06:30

I dag känns det EXTRA bra med fredag! Dock inget fredagsmys med barnen på programmet... Utan i stället väntar Varbergs Kurhotell med tillhörande julbord..... Mmmm.... Skall bli helt makalöst skönt att få koppla av, äta gott och bara njuta.....


Och sedan skall vi ta tag i julfirandet, laddade till tusen.....


 


Önskar er alla en härlig fredag!!!

 
 
Anna Persson

Anna Persson

9 december 2011 07:09

Ha det nu så himla bra i Varberg! Vilken vinst... Och vilket lägligt tillfälle! Det är ju så mysigt på kurorten.

Låt dig bli behandlad som en prinsessa, eller föresten nu när du närmar dig en viss ålder...som en drottning ;)

Ha en fin dag!

Kramar!!

http://coolaannna.blogspot.com

 
Ingen bild

Carin

9 december 2011 08:12

Ha ha! Tack Anna! Självklart skall jag "begära" att bli behandlad som en drottnig! ;-)

Ha en underbar helg själv! Kraaam

 
Ann-Sofi

Ann-Sofi

9 december 2011 08:37

Åhh ha det nu så mysigt och njut i massor =)
Kram

http://grodansdagbok.blogg.se

 
Ingen bild

Nettan

9 december 2011 08:50

Ha det underbart! <3

 
Ingen bild

catrin

9 december 2011 09:20

Mys och njut så mycket ni bara kan! Många kramar

 
Christel

Christel

9 december 2011 10:14

Låter som en perfekt fredag. Fint julväder har ni också!

http://www.underminhud.wordpress.com

 
Ewa

Ewa

10 december 2011 00:04

Ha en underbar helg!!! Tänk , mitt första sommarjobb va på Varbergs kurort 1974....skala potatis, rulla strömming och rensa jordgubbar i köket där....en lärorik tid och glömmer aldrig min första lön, 614 kr!!! Såååå stolt jag va!
Kramar från
Ewa ( som nu ikväll sitter på "faster Almas" pall från Finabo o skriver...

http://www.hemmahosewa.blogspot.com

carin johansson

11 december 2011 22:19

Tack Ewa! Är övertygad om att du "lade ribban" på din tid, för maten var FANTASTISK!!! Kraaam

 
Lotta

Lotta

10 december 2011 04:20

Ha en underbar helg nu!

Vacker och enormt njutningsfull bild. Älskar dina bilder Carin!

Kram

http://www.charmigacharlie.blogspot.com;

carin johansson

11 december 2011 22:18

TACK Lotta! Du anar inte vad den kommentaren betyder !!! :D

 
Omröstningar och polls för bloggen - Votefy.se

Omröstningar och polls för bloggen - Votefy.se[/url]

11 december 2011 20:52

Få fler besökare till bloggen med en Dagens Fråga APP på votefy.se. När du gör en omröstning/fråga på votefy.se kan du även få 100-tals nya besökare om frågan blir populär. Nu kan du enkelt t.ex få svar på hur gamla dina läsare är, om de är trogna läsare eller vilken tröja som är snyggast eller vilken film dina läsare tycker att du ska kolla på utan att någon ska behöva kommentera.

Votefy.se – Skapa professionella omröstningar, undersökningar och frågor till din blogg helt gratis och superenkelt. http://votefy.se/

http://Votefy.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carin johansson - 18 april 2018 13:48


Till att börja med, jag är nu förtiden en usel bloggare... Förlåt... Men fokus i livet ändrar sig, liksom intressena gör... När jag startade den här bloggen 2009, så var en av orsakerna min kroniska sjukdom, mikroskopisk polyangit, en vaskulitsjuk...

Av carin johansson - 31 oktober 2017 14:32

... jagar numera på de sälla jaktmarkerna... Ni som har hängt med här genom åren, har fått ta del av Selmas små äventyr... Men nu finns hon alltså inte hos oss längre.... Jag kan inte ens skriva raderna utan att börja gråta... I morgon är det 14 daga...

Av carin johansson - 16 augusti 2017 14:00

... och ibland känner jag att jag inte hänger med i svängarna... Hur hamnade vi i mitten av augusti...? Sommaren har gått rasande fort! Och när jag lutar mig tillbaka och tänker tillbaka, så kan jag konstatera att sommaren har varit en sådan där bra,...

Av carin johansson - 2 maj 2017 09:30

... så länge jag lever... Jaa, jag tror faktiskt det! I torsdags morse ringer min goa vän Lotta... -Har ni något planerat till Valborg? Och vi hade faktiskt inga särsklida planer... -Vill ni hänga med till Haverdal för att galoppera på stranden??? Ni...

Av carin johansson - 6 april 2017 11:33


... till det yttersta... Kan man ibland hamna i funderingar kring livets mening...   Denna sista veckan, har mentalt varit en pröving... Kantad av nattsvart, outgrundlig sorg...   I söndags skedde en fruktansvärd olycka, där 52 ungdomar i frå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards