Alla inlägg den 23 januari 2012

Av carin johansson - 23 januari 2012 21:18

... var inte så himla tokigt i alla fall.... Med tanke på alla fantastiska presenter som jag fick.... Herregud, vad jag verkligen förtjänt av detta??? Jag suger på karamellen och njuter i fulla drag av mina presenter... Och mer har jag att vänta....


Ett litet äpple, som jag som bäst håller på att sätta mig in i och försöka lära mig alla finesser... Tack god Gud, att jag har barn.... Med en snart femton årig son, så är det inga bekymmer att få igång en iphone.... He he....


En fantastisk korg med diverse delikatesser från traktens saluhall... Theds frukt.... Innehållande godsaker av alla de slag.... Mums....


Ett underbart Gerbra-fat.... Kan man aldrig få för många......


En kudde värdig en drottning.... :D .... af Swedalas underbara örngott och till det en 90 cm kudde! Fattar ni hur skönt jag ligger och läser i sängen om kvällarna?


Jag har inte mindre än TRE presentkort att lösa in hos Fritsla Tyglager.... :D Håll i dig Lena, snart kommer jag och shoppar loss!


Jag har fått en omgång med böcker som förhoppningsvis skall hjälpa mig att utveckla mitt fotointresse....


Men den mest spännande presenten av dom alla, kanske är kocken som skall komma hit hem och laga en tre rätters middag.... Jag säger bara WOW....


Jaa.... Det var rätt ok att fylla 40.....

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Skapa flashcards