Alla inlägg den 2 februari 2012

Av carin johansson - 2 februari 2012 21:02

.... att jag är förbi en ganska intensiv jobbperiod..... Årsbokslut.... Huvudet har varit totalt blockerat av siffror sedan årsskiftet, så jag känner att jag har varit en extremt dålig bloggare.... MEN nu har jag siffrorna mestadels bakom mig!!! Sköööönt.... Nu skall bara årsredovisningarna författas.... Rätt siffror, på rätt ställe.... Pust.... Jobbar man med ekonomi så är (för det mesta) januari en extremt tuff period.....


Jag har tom. varit så blockerad i skallen att jag inte ens har orkat åka till Tyglagret och omsätta mina presentkort till något fint!!! Ni hör ju själva.... Men nu kommer jag Lena.... :D




Bild lånad från Aratorp


Älskar GreenGate och har sedan tidigare beige muggar med vita prickar.... Men jag undrar om inte samlingen skall få utökas med porslin med detta mönster? Tycker det är såååå snyggt!!! 


Torsdagkväll och det är bara att ladda för veckans bästa dag.... FREDAG!!!


Kram på er alla fina!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Skapa flashcards