Alla inlägg den 3 maj 2012

Av carin johansson - 3 maj 2012 22:01

... kan ibland bli VÄDLIGT uppenbart.... I kväll var en sådan situation.....


För snart ett år sedan begav vi oss till Cypern i gott sällskap av våra kära grannar. Vi hade en FANTASTISK vecka, på alla sätt! Skratten avlöste varandra medans vi i stort sett ägnade heeeela dagarna åt att sola och bada och enbart njuta.... Och en och annan öl kanske det slank ner.... Inte hos mig förstås, för dom ölen som jag druckit i mitt liv, kan man nästan räkna på två händer.... ;-) Men det finns ju annat att dricka... Och det konstiga är, att efter att ha fått lite innanför västen, eller bikinin i detta fall, så kan de mest märkliga diskusioner uppstå....


 

Ni som har varit på Cypern, vet att det inte är långt mellan tatueringsstudiosarna.... Och på beachen är ju var och varannan person tatuerad.... Men inte vi! Och så smått började diskusionen ta fart....


Ni som har hängt här ett tag, kan ju knappast ha undgått att märka, att Finabo ligger mig väldigt varmt om hjärtat... Lika så är det med grannarna... Så det självklara motivet var ju såklart FASTIGHETSBETECKNINGEN!!! Och vi spann vidare heeeela veckan.....


I lördags fyllde vår käre granne 50 år.... Och i kväll kom han in och visade sin 50 års present..... EN TATUERING!!! Och SJÄLVKLART så var det ju fastighetsbeteckning!!! Följd av sönernas namn och födelseår...


Jag ljuger om jag säger att jag INTE känner pressen......

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Skapa flashcards