Alla inlägg den 9 mars 2013

Av carin johansson - 9 mars 2013 12:01

  

Det här med bloggande är ju lite kul.... Ens gamla inlägg ligger ju kvar fast man inte riktigt "tänker" på det.... Och i går fick jag ett mail från en tjej som var i färd med att byta kök och alla vi som har varit i den fasen vet ju PRECIS hur många beslut det är att fatta... Och som man helst vill skall bli rätt.... Och frågan gällde vår diskbänk.... Som är levererad från Nordich-Tech.... Om jag var nöjd med själva bänken....


Det har ju nu i dagarna blivit tre år sedan bänken kom på plats, så den borde ju vara inkörd vid det här laget... Och JAAA, jag är väldigt nöjd!!!


 


Det jag kanske gillar allra mest, är den höga kanten baktill.... Ingen kakelfog nertill som samlar smuts eller så.....


 


Fast jag skall villigt erkänna att när bänken hade suttit några veckor, då var jag ytterst tveksam..... Full av repor tyckte jag.... Men nu, efter tre års användande så är den "jämt" repig och inarbetade! :D


 


 


 


  

Köksluckorna är byggda av en snickare här i trakten, medans stommarna i köket är från IKEA..... Faktum var att detta faktiskt blev en bra mycket BILLIGARE lösning än de andra alternativen som vi tittade på.... Med att köpa ett komplett kök från någon leverantör...... Och jag kände att jag kunde EXAKT styra över hur JAG ville ha det....



 


Bland annat bygde vi ju en hundkoja till Selma i köket.... Otroligt lyckad lösning! Både vi och hon är jättenöjda med hennes egna lilla kryp-in....


 


En platsbygd soffa blev det oxå i köket! ÄLSKAR den verkligen!!!! En yta som nyttjas flitigt.... :)


 


Jag hoppas du har fått svar på dina frågor ang bänken Marie!


Ha en fin lördag, vänner!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards