Alla inlägg den 14 mars 2014

Av carin johansson - 14 mars 2014 10:56

... no seen.... Jag skäms lite... Har rent ut sagt varit USEL på att blogga.....



Men livet i Finabo rullar snabbt nu för tiden... :D Om någon undrar... Vi fyller dagarna med ridning och träning... Och allt annat som hör livet till....


Maken har även gjort debut i Vasaloppsspåren... En helt ny erfarenhet för honom och även mig... Då jag åkte med som glad supporter och sällskap... Vilken organisation Vasaloppet är! Imponerande!!! Det som kanske dock satte lite smolk i bägaren, var ju vädret... När parkeringen vid starten och målområdet i Mora mest kunde liknas vid ett gigantiskt fält av geggamoja... Kanske inte rktigt vad jag hade förväntat mig... Och den totala avsaknade av spår för motionärerna under det riktiga loppet.... Vet ännu inte om det gav mersmak... ;)

Men för det mesta så tillbringas fritiden runt och omkring ämnet häst... Svärfar flinade lite smått åt mig senast i går och kunde krast konstatera att jag nu levde ut alla mina barndomsdrömmar genom Matilda.... :D



Och att det är så fantastiskt roligt, är ju vår underbare Kulltorps Yes förtjänst.... Underbara, goa Yes....


 

Vi vann verkligen högsta vinsten den dagen du flyttade hem till oss!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards