Alla inlägg den 24 maj 2010

Av carin johansson - 24 maj 2010 06:26

Veckorna går fort, men helgerna går ännu fortare!!! I synnerhet så här års.... Man vill så oerhört mycket och vilken helg vi haft! Sol och värme.... Underbart!!!!


Krukorna i Finabo har fyllts på med ut blommor.... Mmmm, jag njuter och framför allt, äppleträden har precis slagit ut.....


  


Den i särklass finaste tiden i vår trädgård.....


Helgen har varit HELT intecknad med umgänge och diverse aktiviteter.... Min "norske" bror med familj har varit nere över helgen.... Helgens roligaste kommentar kom från barnens norske kusin.... I bilen på väg till Björkäng skojar jag med Kristoffer genom att prata norska med honom.... Han blir grymt imponerad att jag kan norska... Men så frågar jag honom på svenska: -Men kan du prata svenska?

Det blir tyst en liten stund i baksätet, så hör jag på klockren svenska: -Jag kan mer än du tror! :D


Önskar er alla en bra start på veckan och skickar ett GRATTIS till Linda som fyller år i dag!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards