Alla inlägg den 18 september 2012

Av carin johansson - 18 september 2012 21:09

...öppnade sig för mig i söndags... Tack vare att Charlotte var så himla gullig och tog sig tid att visa mig lite grunder i bildredigering.... TACK snälla Charlotte!


Alltså... Jag har tidigare både varit lat och inte riktigt kännt att tiden funnits, så jag har helt enkelt valt att publicera mina bilder, precis som dom är... Helt oredigerade....


Men från och med NU, så har jag åtminstone verktyget för att kunna redigera... Sedan återstår det att se, hur mycket tid jag kommer att lägga på bildredigering... För det är en sak som är säker, tiden fullkomligt försvinner när man sitter framför datorn och leker....


 

Här i oredigerad version...


Och för att visa lite prov på vad söndagen ebbade ut i väljer jag att visa en av mina favoriter, alla kategorier....


 

Och här i redigerad version....


Behöver jag tillägga att jag är oerhört svag för den här lilla dockan??? :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards