Alla inlägg den 21 februari 2013

Av carin johansson - 21 februari 2013 10:40

Så var den rosa eran över... Jag pratar om dottern... Från mammas lilla prinsessa till tonårsdotter... Hur mycket man än önskar att stoppa tiden, så är det ett faktum att den fortsätter att rulla... Antingen man vill eller inte...


Fast jag vet inte om jag är den där mamman som tvunget vill hålla fast vid småbarnsåren... Tycker egentligen att det är ganska kul med barnen som växer, mognar och tar form till tonåringar... Man får andra förhållningssätt till varandra, man umgås på andra villkor och det är ganska mysigt det oxå... Gemensamma intressen....



Hur som.... Prinsessrummet är tömt och omtapetsering väntar... Och jag bävar... Har insett hur jobbigt jag tycker det är med renoveringsprojekt och med saker som har en tendens att flyta över hela huset..... För det är inte bara prinsessrummet som skall få sig en make-over... Dottern har tagit span på vårt sovrum, eftersom det är några kvadratmeter större... Så det är två sovrum som skall få sig varsin ansiktslyft.... Ge mig styrka!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards