Alla inlägg den 18 mars 2010

Av carin johansson - 18 mars 2010 06:46

I dag kommer jag tillbringa stor del utav dagen på lasarettet.... Min njurar skall testas. I sig själ en ganska enkel sak, men det tar tid.... Man sprutat in isotop i blodet och sedan mäter man  efter ett par timmar hur njurarna har klarat av att hanter detta.... Dvs vilken kapacitet man har på sina njurar...  Så i kväll kommer jag vara självlysande...     Ja, ja inte det roligaste man kan hitta på men jag får väl sitta och fundera på mitt köksgolv under tiden!


Det är mycket att tänka på nu... Vi är väldigt sugna på ett speciellt golv... Nu visar det sig, att just det vi vill ha, är så nytt, att proverna har ej kommit ut i butikerna ännu, och beställa ett helt golv utan att ens ha sett prov på det, känns så där... Lite risky..... Så vi låg i går kväll och hade värst brainstorming med en trave inredningstidningar, fast när jag släkte lampan var jag fortfarande lika förvirrad.... HJÄLP!!!


Jag önskar er alla en underbar dag!




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Skapa flashcards