Alla inlägg den 28 mars 2010

Av carin johansson - 28 mars 2010 21:08

I skrivande stund känner vi oss redo för snickaren som kommer i morgon... Helgen har varit intensiv... Mycket att ordna... MEN vi befinner oss där vi hade planerat att vara, dvs nu är det dax för snickaren att ta över! :)) Allt har gått enligt plan!


  


Gipsskivor uppsatta...


  


Golvet är lagt.... Valet föll tillslut på ett laminat golv i från Pergo. Vitlaserad furu... Jag kan säga att vi har haft ångest i detta beslut.... Vi var till en början inne på linoleumplattor, svart-vit-rutigt, men efter ett besök hos min morbror kom jag på andra tankar... Golvet är verkligen så snyggt, nystädat.... ALLT syns tydligen på dom svarta plattorna och med tanke på den livliga lilla fyrbenta saken som bor under vårt tak, så föll det golvet bort....


  


Så HÄR har köket i Finabo sett ut under helgen... :)) Men allt går!! Och i synnerhet när vi har sååå snälla föräldrar som har turats om med att förse oss med mat!!! TACK SNÄLLA NI!!!!


I morgon kommer snickaren..... Jag är inte alls förväntansfull.....


Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards