Direktlänk till inlägg 13 april 2010

Fogen på plats...

Av carin johansson - 13 april 2010 06:33

Nu sitter fogen där den ska och inga konstigheter inträffade! Inte utan att vi var tämligen nervösa, både jag och maken efter våra dåliga erfarenheter med att sätta just fog....


 




Bänkbelysning har oxå kommit upp! :)) Helt underbart att få LJUS över bänken!


 


Hann faktiskt med en liten shoppingrunda i går em oxå... Hos Lena, såklart....


I kväll väntar ridkurs för underbara Suss....


Ha en underbar dag!!! Kraaam

 
 
Ewa

Ewa

13 april 2010 07:59

Oh vad fint det blev!
Köpte du nåt spännande hos Lena?
E lite nyfiken, kanske nåt nytt till köket??
Ha en riktigt solig dag
Kram
Ewa

http://www.hemmahosewa.blogspot.com

 
Ingen bild

Catrin

13 april 2010 08:07

Vad fint det blev! Klart att du var tvungen att ta en shoppingrunda nu när allt börjar bli klart, det är du värd! Många kramar

 
Ingen bild

Carin

13 april 2010 08:11

Kaffeburken på bänken, blev dagens fynd... :D

 
Jenny

Jenny

13 april 2010 09:39

Hej Vännen!
Åh vad snyggt det blev! Gillar er diskbänk oxå, fint när det är en sån där kant på baksidan:)

Söt kaffeburk!

Ha en bra dag!
Kram Jenny

http://www.hemmapakrakered.blogspot.com

 
Camilla

Camilla

13 april 2010 10:12

Hej Carin!

Så underbart fint det blir i köket i Finabo!!!! Kaklet är ljuvligt och fogen blev ju grym:) Förstår att du var lite nervig när jag läste ditt tidigare inlägg:))

Knopparna påminner mycket om dem på Holm - där förresten köksbänkarna har fått en ny mörkare nyans i helgen:) Har så länge velat ha svarta stenbänkar men det tillåter inte ekonomin...så det blev mörk bets i stället:)

Å jag funderar på att åka till Lena i helgen...LÄNGTAR verkligen efter att få uppleva hennes butik "LIVE". Får se om jag äntligen kan få till det - det här ju en bit att köra för mej...Burken var super fin!

Ha det gott - stor varm kram!

http://www.lantlivpaholm.blogspot.com

 
Affi

Affi

13 april 2010 13:22

åhhh vad fint det blev!!!

http://:grodansdagbok.blogg.se

 
Camilla

Camilla

13 april 2010 14:15

Hej igen! Jag hör av mej lite närmare helgen om jag åker iväg. Hade verkligen varit jättekul att träffa dej!!!

Kram igen!

http://www.lantlivpaholm.blogspot.com

 
anne

anne

13 april 2010 22:03

Attans bor du i närheten av Lena...Maken och jag var där första gåången i somras och tillbaka skall jag. Hihi jag smög runt i butiken först och vågade inte säga vem jag var och då hade vi ändå skrivit hos varandra i ett halv år. Vad fint det blir i köket, jättefint kakel I like.....
Ha det gott vännen/ Kramkram Anne

http://stjarnorochchampagne.blogspot.com

 
anne

anne

13 april 2010 22:53

Hihi det skall jag göra../ Kram A

http://stjarnorochchampagne.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carin johansson - 18 april 2018 13:48


Till att börja med, jag är nu förtiden en usel bloggare... Förlåt... Men fokus i livet ändrar sig, liksom intressena gör... När jag startade den här bloggen 2009, så var en av orsakerna min kroniska sjukdom, mikroskopisk polyangit, en vaskulitsjuk...

Av carin johansson - 31 oktober 2017 14:32

... jagar numera på de sälla jaktmarkerna... Ni som har hängt med här genom åren, har fått ta del av Selmas små äventyr... Men nu finns hon alltså inte hos oss längre.... Jag kan inte ens skriva raderna utan att börja gråta... I morgon är det 14 daga...

Av carin johansson - 16 augusti 2017 14:00

... och ibland känner jag att jag inte hänger med i svängarna... Hur hamnade vi i mitten av augusti...? Sommaren har gått rasande fort! Och när jag lutar mig tillbaka och tänker tillbaka, så kan jag konstatera att sommaren har varit en sådan där bra,...

Av carin johansson - 2 maj 2017 09:30

... så länge jag lever... Jaa, jag tror faktiskt det! I torsdags morse ringer min goa vän Lotta... -Har ni något planerat till Valborg? Och vi hade faktiskt inga särsklida planer... -Vill ni hänga med till Haverdal för att galoppera på stranden??? Ni...

Av carin johansson - 6 april 2017 11:33


... till det yttersta... Kan man ibland hamna i funderingar kring livets mening...   Denna sista veckan, har mentalt varit en pröving... Kantad av nattsvart, outgrundlig sorg...   I söndags skedde en fruktansvärd olycka, där 52 ungdomar i frå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards