Direktlänk till inlägg 16 april 2010

Fredag!!!!

Av carin johansson - 16 april 2010 06:27

Äntligen fredag!!!! Igen... Veckorna rusar på! Nu är vi snaaaart klara med köket! Bara små detaljer kvar.... Vi skall få det sista besöket av snickaren och sedan återstår bara det roliga! Att få INREDA!!! Kan knappt bärga mig... Började ju lite smått i veckan... Hi hi....


Något annat som inte är fullt så lustigt är att hela vårt luftrum är fullt av vulkanaska... Och mamma och pappa sitter på Kanarieöarna och skall flyga hem i dag... Hmmm, vi får se när vi får se dom igen.... I och för sig, så går det nog ingen nöd på dom.... Ett par dagar till i solen hade man ju inte tackat nej till :D!!!



I går kväll var det dax för ridlektion igen. Och jag fick äran att testa en nyinköpt liten dam... Eller liten är hon inte, men mycket fullblod så hon är oerhört smäcker..... Jag blev helt såld!!! Nyförälskad!!! Jim tittade på mig efter lektionen och ville ha ett utlåtande... -Hon passar mig PERFEKT!!! Varpå han brister ut i gapskratt och säger att han visste det, så nu var det bara fritt fram att lägga bud.... -Jag skickar med en dressyrsadel oxå....


Hmmm, det är nog inte läge att komma hem och upplysa maken om att man vill köpa häst veckan efter att man satt in nytt kök va???


Önskar er alla en underbar fredag!!!

 
 
Ingen bild

Catrin

16 april 2010 08:29

Jag tycker nog att du är värd en häst också! Jag har också förälskat mig i en häst på ridskolan, en 2,5-åring. Micke klappade den förra veckan och jag lade små fina vinkar men jag tror inte att han nappade på dem! Ha en trevlig helg i ert nya kök! Kramar Catrin

 
Ingen bild

Cathrine

16 april 2010 14:59

Vilket härligt kök du har fått!

Maken tycker om hästköp??? fniss...

Trevlig helg till dig och de dina!

Kram Cathrine med MP

 
Camilla

Camilla

16 april 2010 20:01

Men Carin vi har ju pratat (skrivit) om det här förut!!!! Det gäller att lägga upp det som att det är han som kommer på det (hur man nu gör det med en ny häst:) Skojar bara...men jag förstår ju hur du brinner för det här:)

Jo men det blir nog shopping i Fritsla i morgon. Hade så klart varit jätte kul att få träffa dej!!! Det blir nog jag och maken som åker. Om du vill får du gärna ringa mej i morgon 0735-191822. Om det inte passar hörs vi en annan dag - stor varm fredags kram!

http://www.lantlivpaholm.blogspot.com

 
Camilla

Camilla

16 april 2010 20:02

Det blev ju fel - 0735-191811 skall det vara!

http://www.lantlivpaholm.blogspot.com

 
Jenny

Jenny

16 april 2010 21:13

Hej Carin!
Vad kul att du snart kan börja inreda köket, det är ju der roligaste:)

Hoppas vi kan ses i Fritsla nån gång på en liten "bloggträff":) Ser här ovan att Camilla åker imorgon, hon kanske vill åka dit en gång till i vår så kan vi försöka ses allihop?

Ha en trevlig helg!
Kram Jenny

http://www.hemmapakrakered.blogspot.com

 
Mycket annat & lite betong

Mycket annat & lite betong

16 april 2010 21:58

Vad bra det går med köket. Det blir så fint. Jag förstår att du längtar efter att få börja inreda.

Ha en trevlig helg!
Agneta

http://blandadbetong.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carin johansson - 18 april 2018 13:48


Till att börja med, jag är nu förtiden en usel bloggare... Förlåt... Men fokus i livet ändrar sig, liksom intressena gör... När jag startade den här bloggen 2009, så var en av orsakerna min kroniska sjukdom, mikroskopisk polyangit, en vaskulitsjuk...

Av carin johansson - 31 oktober 2017 14:32

... jagar numera på de sälla jaktmarkerna... Ni som har hängt med här genom åren, har fått ta del av Selmas små äventyr... Men nu finns hon alltså inte hos oss längre.... Jag kan inte ens skriva raderna utan att börja gråta... I morgon är det 14 daga...

Av carin johansson - 16 augusti 2017 14:00

... och ibland känner jag att jag inte hänger med i svängarna... Hur hamnade vi i mitten av augusti...? Sommaren har gått rasande fort! Och när jag lutar mig tillbaka och tänker tillbaka, så kan jag konstatera att sommaren har varit en sådan där bra,...

Av carin johansson - 2 maj 2017 09:30

... så länge jag lever... Jaa, jag tror faktiskt det! I torsdags morse ringer min goa vän Lotta... -Har ni något planerat till Valborg? Och vi hade faktiskt inga särsklida planer... -Vill ni hänga med till Haverdal för att galoppera på stranden??? Ni...

Av carin johansson - 6 april 2017 11:33


... till det yttersta... Kan man ibland hamna i funderingar kring livets mening...   Denna sista veckan, har mentalt varit en pröving... Kantad av nattsvart, outgrundlig sorg...   I söndags skedde en fruktansvärd olycka, där 52 ungdomar i frå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Skapa flashcards