Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Underbara helg....

Av carin johansson - 27 september 2010 06:10

.... fick en fantastisk start i fredags! När jag kom hem från jobbet, så låg min vinst i från Affi/ Grodans dagboks tävling i brevlådan, ett jättefint halsband från Carolins Smyckesskrin. TUSEN TACK till er båda!!!

  


Som sagt, det är VERKLIGEN inte var dag jag vinner något, så tack, tack tack!!! :D

  


På brickorna står det förstås barnen namn..... :D


Tycker att tiden går fort för det mesta, men när man kommer fram till helg, då går tiden DUBBELT SÅ FORT!!! ;-) Den här helgen är inget undantag... Den har ägnats åt mycket ideelt arbete. Var och en på sitt håll...


Matte började med en runda i skogen i lördags morse med Selma, som gjorde ett kanondrev och körde upp en hare TVÅ ggr på matte, som dock inte hade bössan med.... Matte hamnade lite lätt i onåd hos husse som inte kunde FÖRSTÅ hur matte missade en sådan chans.... :S Ja ja, thats life....


I går kväll stod det ommöblering utav dotterns rum på schemat... Har hon mån tro blivit inspirerad av sin mor??? Mycket nöjd kröp den 10-åriga inredaren ner i sängen på kvällen... -Detta blev MYCKET bättre, mamma!


Ha en bra start på veckan!

 
 
Affi/Ann-Sofi

Affi/Ann-Sofi

27 september 2010 08:00

Åhh vad kul att det blev bra =)
Kul att vinna
KRAM!

http://grodansdagbok.blogg.se

 
Camilla

Camilla

27 september 2010 10:17

Nämen såååå fint - vilken vinst - Grattis!!! Låter som ni haft en skön helg? Vår har varit lugn och stillsam. Visst är det kul när barnen börjar visa lite eget intresse för hur de bor och viktigt att de själva får vara med och bestämma hur de skall se ut "hemma hos dem":)

Önskar dej en fin höstvecka - kram kram!!!

http://www.lantlivpaholm.blogspot.com

 
Min plats i solen

Min plats i solen

27 september 2010 22:03

Hej Carin!

Grattis till din fina vinst! :) Vad fint med barnens namn på. :)

Vad roligt att dottern är nöjd med sin ommöblering av rummet. Jag var likadan då jag var barn. Jag ändrade om i rummet så ofta jag kom åt. Flyttade runt på möbler, garderober och prylar och hade mig. Konstigt nog försvann det när jag flyttade hemifrån. ;)

Ha en fin vecka vännen!
Kram Lotta

http://minplatsisolen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carin johansson - 18 april 2018 13:48


Till att börja med, jag är nu förtiden en usel bloggare... Förlåt... Men fokus i livet ändrar sig, liksom intressena gör... När jag startade den här bloggen 2009, så var en av orsakerna min kroniska sjukdom, mikroskopisk polyangit, en vaskulitsjuk...

Av carin johansson - 31 oktober 2017 14:32

... jagar numera på de sälla jaktmarkerna... Ni som har hängt med här genom åren, har fått ta del av Selmas små äventyr... Men nu finns hon alltså inte hos oss längre.... Jag kan inte ens skriva raderna utan att börja gråta... I morgon är det 14 daga...

Av carin johansson - 16 augusti 2017 14:00

... och ibland känner jag att jag inte hänger med i svängarna... Hur hamnade vi i mitten av augusti...? Sommaren har gått rasande fort! Och när jag lutar mig tillbaka och tänker tillbaka, så kan jag konstatera att sommaren har varit en sådan där bra,...

Av carin johansson - 2 maj 2017 09:30

... så länge jag lever... Jaa, jag tror faktiskt det! I torsdags morse ringer min goa vän Lotta... -Har ni något planerat till Valborg? Och vi hade faktiskt inga särsklida planer... -Vill ni hänga med till Haverdal för att galoppera på stranden??? Ni...

Av carin johansson - 6 april 2017 11:33


... till det yttersta... Kan man ibland hamna i funderingar kring livets mening...   Denna sista veckan, har mentalt varit en pröving... Kantad av nattsvart, outgrundlig sorg...   I söndags skedde en fruktansvärd olycka, där 52 ungdomar i frå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Skapa flashcards