Alla inlägg den 2 juli 2010

Av carin johansson - 2 juli 2010 06:15

... för sommarens STORA begivenhet, nämligen Åsa & Anders bröllop!!! I morgon är den stora dagen och det skall bli såååå roligt!!! Vi har väl alla lyckats nästla oss in så vi har fått vara med i förberedelserna... *ler*....... I går kväll plockades det blommor för glatta livet... Svärmor var snäll och tog mitt blomsterpass eftersom jag inte riktigt vet vad jag reagerar mot.... I dag skall barnen få åka med i bröllopsvagnen till kyrkan när det är generalrepetition  med underbara Ribby.... Som hämtad direkt ur sagoböckerna....

Bilden har jag lånat från Naturskyddföreningen.... Vi har en hårddiskkrasch så mina bilder är lite lätt oåtkomliga för tillfället....Jag har bett en bön och lämnat datorn vidare till experten i släkten....


I kväll skall vi få äran att ha hand om goaste Tage. Jag tänkte att brudparet kanske ville fixa tillsammans, och så får vi gossa med Tage.....


Kan berätta att nässelutslagen ser bättre ut, men jag har tid på vårdcentralen i dag på fm.... Ringde sjukvårdsupplysningen i går och fick mig en rejäl skopa ovett utav tanten.... Det var minsann inget jag skulle sitta hemma med och mixtra med själv... Och hon har säkert rätt... Det var väl med tanke på att jag i grund och botten har en annan sjukdom...... Som jag gärna förtränger eller glömmer... Hi hi hi.... Friskhetstecken va????


Önskar er alla en strålande dag!!! Kraaam

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards