Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av carin johansson - 23 augusti 2010 06:11

Och i ett vips, så är helgen över! Tänk att en helg går sååå fort!!!


I går kväll tog vi en kvällspromenad med Selma och när vi närmade oss ån började dimslöjorna att breda ut sig. Det är så otroligt vackert tycker jag, den här tiden på året. I synnerhet morgontimmarna, när solen sakta stiger upp bakom dimslöjor....

I går fick Picasso en liten överraksning utav mig... Ett bad!!! Så lycklig han blev... NOT!!! Men prinsen hade åtminstone vänlighet att inte lägga sig ner och rulla sig det FÖRSTA han gjorde, när han kom ut i hagen efter badet. Tack för det, Picasso! För Husse i huset skulle promt med för att titta på när jag släppte ut honom, för att se i hur många sekunder, mitt lilla bad bestod....


Fortfarande i morse var han vit!!! Dvs Matte jättelycklig!!!

  

Annars vet han verkligen hur man lyckas med en lerinpackning.... Tro mig!


Önskar er alla en bra start på veckan! Kraaam

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards