Alla inlägg den 20 december 2012

Av carin johansson - 20 december 2012 09:39

... har börjat... På allvar.... I dag är det julavslutning och två morgontrötta ungar har nu ett härligt och välförtjänt jullov framför sig....


Julhysterin börjar på allvar gripa tag i mig... Men inte så mycket utan att jag kunde slå mig ner för att kolla in vad allas vår Ernst hade för ideér i går kväll....  Jag tillhör väl skaran som kanske inte direkt dyrkar marken han går på, men däremot kan gilla en och annan idé som han kommer med.... Maken är väl dock mer skeptisk... He he... Så någon mossinstallation utanför ytterdörren, lär det knappast bli i Finabo.... ;-)



Annars tillhör jag dom som saknar snön.... Alltså vad de här dagarna med mildväder skulle vara bra för, kan jag inte riktigt begripa... Blev bara en massa is över allt.... Tom i dikena, så i morses när Selma skulle slå sin morgondrill, slutade det hela med att hon satt i spagat!!!      Stackars Selma.... Inte lätt med fyra fötter som skall vara stilla.....


Så nu tar vi sats för upploppet för jul! Tjohoooo.......

Ha en bra dag alla!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mail


Ovido - Quiz & Flashcards